AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #1 Del Skrevet 13. desember 2017 Jeg trenger å komme meg mer ut, så mye som mulig. Trenger derfor tips til ting å gjøre utenfor hjemmet, helst noe som ikke koster for mye. Blir litt ensformig å gå tur til butikken hver dag...Tenker ikke på hobbyer man må følge opp. Det må være ting man kan gjøre alene. Hva som helst! Smått og stort - jeg skriver ned alle tips. Bor sentralt i en stor by på Østlandet, med det meste av både by og natur tilgjengelig. Anonymkode: 7ff5d...a94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #2 Del Skrevet 13. desember 2017 Hva med orientring ? Koster ikke mye og du kan gjøre det når det passer deg 😊 Anonymkode: cb0eb...f77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #3 Del Skrevet 13. desember 2017 Om du har ski og skøyter, er jo årstiden perfekt for det. Ellers gå turer, og kanskje oppdage nærområdet litt mer. På sommeren kan det være fint å sykle, eller kanskje du kan tenke deg å jogge litt? Padle kajakk, om du har muligheten i nærheten. Ta et klatrekurs og klatre litt (det vil jo naturlig nok i første omgang foregå innendørs, og du trenger en klatrepartner). Svømming, om du liker det? Anonymkode: 2bb04...beb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lykkebamsen Skrevet 27. desember 2017 #4 Del Skrevet 27. desember 2017 På 13.12.2017 den 15.08, AnonymBruker skrev: Jeg trenger å komme meg mer ut, så mye som mulig. Trenger derfor tips til ting å gjøre utenfor hjemmet, helst noe som ikke koster for mye. Blir litt ensformig å gå tur til butikken hver dag...Tenker ikke på hobbyer man må følge opp. Det må være ting man kan gjøre alene. Hva som helst! Smått og stort - jeg skriver ned alle tips. Bor sentralt i en stor by på Østlandet, med det meste av både by og natur tilgjengelig. Anonymkode: 7ff5d...a94 Ta med deg et kamera, og ta bilder av naturen rundt deg. Lån hund av noen og gå tur med den. (Regner med at du ikke har hund selv). Du kan eventuelt handle i en butikk som ligger lenger unna ditt eget område, slik at du får handling og tur i ett. Gå på ski, eller oppsøk en skøytebane og gå på skøyter. Begynn å jogge. Dra på aketur til nærmeste skibakke. Ta bussen til et helt nytt sted, og gå hjem igjen. Se på det som et eventyr. Ta toget til et sted du aldri har vært før, og utforsk området. Ta med deg kamera, slik at du kan leke "turist". Sett deg på en café, drikk kakao og nyt din lille stund. Gå tur opp til Frognerseteren, og ak deg tilbake til t-banen. Det kan bli morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå