AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #1 Del Skrevet 13. desember 2017 Har et fint sengetøy som har blitt litt gult. Hvordan bleker jeg det? Noen som vet steg for steg? Anonymkode: e35f8...f07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 13. desember 2017 #2 Del Skrevet 13. desember 2017 (endret) Se her, skal finne link til det du skal bruke på hvitt tøy for å få det hvitt igjen. Kjøper min på Coop OBS! Endret 13. desember 2017 av Wonders 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #3 Del Skrevet 13. desember 2017 Hva er det laget av? Vaskepulver med optisk hvitt (hvis sengetøyet er laget av materiale som tåler slikt vaskepulver) hjelper ofte til å gjøre det hvitt igjen. Anonymkode: a57f2...85c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #4 Del Skrevet 13. desember 2017 Vask det med blenda for hvitt tøy på kokevask en gang eller to så pleier det å hjelpe om dete r bomull og tåler kokvask. Noen vil kanskje komme med forslag om å bruke klorin. Det kan virke bra på sengetøyet men er absolutt ikke bra for brukeren av sengetøyet etter vask. Uansett hvor mye du skyller så får du ikke klorsaltene ut av tekstilene. Dette blir du da liggende med bar hud på hele kroppen i en varm seng etterpå. Lite helsemessig heldig. Anonymkode: 53570...be7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #5 Del Skrevet 13. desember 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det laget av? Vaskepulver med optisk hvitt (hvis sengetøyet er laget av materiale som tåler slikt vaskepulver) hjelper ofte til å gjøre det hvitt igjen. Anonymkode: a57f2...85c Se her om optiske hvitemidler: https://www.dinside.no/bolig/vaskepulver-er-bedre-enn-flytende-toyvask/61260412 Anonymkode: a57f2...85c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #6 Del Skrevet 14. desember 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er det laget av? Vaskepulver med optisk hvitt (hvis sengetøyet er laget av materiale som tåler slikt vaskepulver) hjelper ofte til å gjøre det hvitt igjen. Anonymkode: a57f2...85c 100% bomull og det står vaskes på maks 60 grader. ts Anonymkode: e35f8...f07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #7 Del Skrevet 16. desember 2017 På 14.12.2017 den 13.58, AnonymBruker skrev: 100% bomull og det står vaskes på maks 60 grader. ts Anonymkode: e35f8...f07 Da ville jeg vasket det på 60 grader med vaskepulver med optiske hvitemidler i (dette står på pakken. Tror at Omo har dette). Hvilket vaskemiddel bruker du vanligvis til dette sengetøyet? Anonymkode: a57f2...85c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #8 Del Skrevet 16. desember 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Da ville jeg vasket det på 60 grader med vaskepulver med optiske hvitemidler i (dette står på pakken. Tror at Omo har dette). Hvilket vaskemiddel bruker du vanligvis til dette sengetøyet? Anonymkode: a57f2...85c Ok, takk skal prøves! Jeg bruker ariel 3 i 1. Sånn flytende tablett på grønn boks. Anonymkode: e35f8...f07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå