Ciara Skrevet 1. februar 2005 #1 Del Skrevet 1. februar 2005 Hehe! Når vi koser skal pus på død og liv sleike meg. Han kan godt begynne å sleike meg i ansiktet og i håret. Hvis jeg vrir meg unna, blir han irritert og trøkker seg enda nærmere for å få stelt meg skikkelig. Han er supersøt! Gjør kattene deres dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2005 #2 Del Skrevet 1. februar 2005 Pusegutten vår er blitt en skikkelig kosegris nå i det siste.. Han kommer løpende og hopper opp for å få kos.. Han vasker meg også, men ikke vær gang. Da tar han som regen hendene og/ eller håret. Katter er noen rare, men søte dyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 1. februar 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 1. februar 2005 Han hørtes søt ut! Her i huset har vi bare blitt nødt til å finne oss i at det med kosing ikke er noe vi bestemmer, han skal ha kos når han vil uansett. Enkelte ganger begynner han å klaske borti meg med en pote grytidlig på morgenen, og da kan du tro det nytter å ignorere ham... så vi har funnet ut at det gjelder å begynne å kose raskt, så sovner han malende med siden av oss, og alt er bare idyll. Men her er det altså pus som er herre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå