Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er idag 7 dpo og klarer selvfølgelig ikke vente med å teste 😑 Typisk meg, selv om jeg har sagt at jeg skal roe ned testing nå. Har kjøpt inn nye tester jeg ikke er kjent med (colloidal good raid screen test) , og lurer på om dette er en skyggestrekeller er det mulig den er svaaaak positiv? 

20171213_113816.jpg

Anonymkode: 03420...8d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hei! Er idag 7 dpo og klarer selvfølgelig ikke vente med å teste 😑 Typisk meg, selv om jeg har sagt at jeg skal roe ned testing nå. Har kjøpt inn nye tester jeg ikke er kjent med (colloidal good raid screen test) , og lurer på om dette er en skyggestrekeller er det mulig den er svaaaak positiv? 

20171213_113816.jpg

Anonymkode: 03420...8d4

Hvor raskt kom streken da? Innen 3 min?

Synes den ser positiv ut jeg 😊

Anonymkode: a9d4c...72a

Skrevet

Ja, jeg tenker mellom 3-5 minutter... blir helt skrullete av å prøve! Har ikke fått noen form for strek siden MA i januar. Men - er jo en ny type test, så kan jo være denne er annerledes ift skyggestreker- men du vet... er jo lov å håpe 😁😅 Får nok bare vente å se om det blir tydeligere strek om ett par dager. Takk for svar 😊

Skrevet

Ser ikke noe rosafarge på den, så det er umulig å si. Vent med å teste, da.. 7 dpo er alt for tidlig. Hva er vitsen med å teste så tidlig, når resultatene ikke kan tydes?

Anonymkode: c12f0...c6c

Skrevet

Det er noe med ett stort ønske om å bli gravid og ikke mer enn det. Vanskelig å forklare 😑 

Skrevet

Det er definitivt strek, men som en over sier så er det vanskelig å se om det er en grå strek eller om den har fargestoffer. Uten farge kalles det skyggestrek og trenger dessverre ikke betyr gravid. Er det fargestoffer så er du gravid. 

Test igjen on to dager og lykke til! 

Anonymkode: e2b55...45f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...