Gå til innhold

Må man være 18 år for å overnatte på ett hotell uten foreldre?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg og min lillebror vil reise litt senere til våre besteforeldre i jula. Derfor har vi lyst på to dager i Oslo før vi tar fly videre. Når jeg leste vilkårene så stod dette:

"For gjester som ikke reiser med foreldre, har vi 18 års aldersgrense. Hotellet forbeholder seg retten til å heve bookingen om gyldig legitimasjon ikke kan fremvises."

Jeg er 20 år og han er 17 år. Jeg er jo ikke hans forelder, men jeg er jo myndig. Betyr dette at vi ikke kan booke dette hotellet? 

Anonymkode: 3e885...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke det, men du?

Du kan finne det ut på to minutter ved å ringe hotellet NÅ.

Anonymkode: 120dd...bca

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du ikke er hans foresatte kan du egentlig ikke booke rommet nei. Men hvis du ringer hotellet og forklarer kan det hende de sier ja

Anonymkode: d598a...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dessverre. Dette er for at mindreårige ikke skal ha sex/bruke hotellet som en elsklovshule.

Anonymkode: 72569...5ac

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deg og din bror faktisk? Nå har du og kjæresten din fått svar i over tre ulike tråder. Er ikke det nok HI? 

Anonymkode: 31fe3...fe4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen har regel om at personen over 18 år må være et visst antall år eldre enn den mindreårige.

Anonymkode: 6be15...321

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Deg og din bror faktisk? Nå har du og kjæresten din fått svar i over tre ulike tråder. Er ikke det nok HI? 

Anonymkode: 31fe3...fe4

????? 
Dette er min andre tråd på kvinneguiden og den forrige var for 8 måneder siden som handlet om noe helt annet.  Og ja meg og min bror vil ha ett par dager i Oslo. Når du bor ute på landet så er det ikke ofte du er i Oslo, og når vi først er der for å fly videre så er det litt gøy å bruke litt tid der. 

Anonymkode: 3e885...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...