Gå til innhold

Kjæresten min har sporing på meg via telefon, noe jeg ikke lenger ønsker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min har sporing på telefonen min gjennom appen "finn venner". Før var det greit med tanke på når jeg var hjemme i forhold til middag osv. Problemet nå er at jeg har en jeg møter ved siden av det forholdet. Det er vanskelig for meg og se han like ofte som jeg ønsker, da jeg konstant må være på vakt/flytte sporingen til min jobb telefon. Har tidligere prøvd å skru den av, dette var før jeg hadde noe å skjule, og det ble et helvete.. hvordan kan jeg forklare/snakke bort at jeg skrur den av på ubestemt tid? 

Trenger ikke no lekse på hvor dum jeg er som er utro, så ellers takk for de kommentarene :) 

Anonymkode: 10531...e95

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skru av det som gjør at han kan spore deg, om det så skaper et helvete - så la det skje. Jeg synes man aldri skal finne seg i at et annet menneske kan "kreve" sporing på seg :)

• Liker 14
Skrevet

Haha, jeg må bare le. 

Du har gjort ting i feil rekkefølge her. Kler han blir mistenksom når du plutselig vil skru det av. Si at du ikke ønsker å bruke stedstjenester på telefonen eller ha slike apper installert. Jeg har det ikke, da telefonen vet alt for mye om meg i utgangspunktet, selv om jeg ikke har en deritt å skjule. 

Jeg skal overhode ikke belære deg når det kommer til utroskap. Men jeg hadde satt pris på om du var tøff nok til å dumpa meg visst jeg var kjæresten din. Ellers er det et helvette å leve et dobbeltliv. Hva er veien ut? Noen blir såra, like greit å få det overstått først som sist. 

Anonymkode: b2959...188

• Liker 18
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min har sporing på telefonen min gjennom appen "finn venner". Før var det greit med tanke på når jeg var hjemme i forhold til middag osv. Problemet nå er at jeg har en jeg møter ved siden av det forholdet. Det er vanskelig for meg og se han like ofte som jeg ønsker, da jeg konstant må være på vakt/flytte sporingen til min jobb telefon. Har tidligere prøvd å skru den av, dette var før jeg hadde noe å skjule, og det ble et helvete.. hvordan kan jeg forklare/snakke bort at jeg skrur den av på ubestemt tid? 

Trenger ikke no lekse på hvor dum jeg er som er utro, så ellers takk for de kommentarene :) 

Utro eller ikke er ikke det dumme her, men at du har tillatt en annen person å overvåke deg på denne måten, det ER både dumt og lite gjennomtenkt. 

Jeg synes du skal ta en prat med politiet om hvordan du skal løse dette. Overvåkning er nemlig ikke lov. Jeg tenker og på hva som kan skje om du skrur av eller blir avslørt på andre måter og drt bekymrer meg her. 

Anonymkode: 44995...ed8

• Liker 11
Skrevet

Hvem lar kjæresten sin ha sporing på seg? Sykt! 🤭

Anonymkode: 5ea29...2b1

• Liker 17
Skrevet

Ingen sympati herfra. Du fortjener alt som kommer din vei når du går bak ryggen til kjæresten din slik. Det er ingenting du kan gjøre som ikke vil virke mistenkelig for kjæresten nå, siden dere allerede har hatt den ordningen en stund.

«Hjelp, KG! Kan dere hjelpe meg med å fortsette å være utro»...  cry me a river...

• Liker 30
Skrevet

Vet ikke om jeg helt tror på dette.

Anonymkode: b4c9f...bca

• Liker 9
Skrevet

Godt forsøk!

• Liker 3
Skrevet

Du greier å leve et slikt dobbeltliv, tar sjansen på å være utro mot en som er så kontrollerende (du beviser jo at han har all grunn til å være det, så jeg vil ikke akkurat kalle det sykelig sjalu eller noe), men du klarer ikke å komme på en løsning på akkurat dette?

Her kommer en oppskrift: Du får seriøse problemer med telefonen din, batteriet tappes altfor fort, du må slette alle apper, og når du installerer dem igjen, kan du bare ha de mest nødvendige og skru av all gps- og stedssporing (det suger strøm). Dette er etter anbefaling fra en som har peil på jobben/it-avdelingen. Det virker, telefonen har normal batteritid igjen, derfor fortsetter du å ikke ha slik sporing. (Ikke karttjenester, taxiapp, eller stedstjenester noe sted, ikke på bilder, bussinformasjon eller snap). Problem løst.

Anonymkode: 5d436...7fb

• Liker 5
Skrevet

Du burde ikke latt kjæresten spore deg i utgangspunktet.

Skrevet

Ha sporingen av hele tiden. Da blir det det nye normale.

Anonymkode: 41d47...5e3

• Liker 1
Skrevet

I usunne forhold så finnes det skjulte apper for slikt også. Kjæresten din kan installere noe du ikke ser når han får vite at du ønsker å ha ditt eget liv.

Anonymkode: ff106...735

• Liker 1
Skrevet

Skru av sporingen og gjør det slutt med kjæresten. Easy Peasy!

Anonymkode: bc500...1d3

• Liker 15
Skrevet

Det er jo nesten veldig tydelig at kjæresten hennes har "en grunn" for å spore henne. Han føler vel innerst inni seg at ts er en sviker. Men han bare kaster bort livet sitt og tiden sin på å spore deg for å liksom føle seg sikker i forholdet. Utroskapen kommer frem en dag, sporing eller ei. Han burde heller dumpet deg istedenfor å spore deg. Du er åpenbart ikke til å stole på. Så...ja...hva skal man si til dette her  😕

Anonymkode: daa47...40a

• Liker 10
Skrevet

Jeg vet ikke hva som er verst - at typen din ønsker å overvåke deg og at du fram til nå synes det er akseptabelt, eller at du nå vil ha vår hjelp til å være utro. Høres ut som dere fortjener hverandre! 

Anonymkode: 7fff9...868

• Liker 7
Skrevet

Dere som tynes henne for utroskap: dere vet at om man blir behandlet som en tyv, så er det mye lettere å BLI en tyv? ;)

Hvorfor i alle dager ville han spore deg i utgangspunket, ts? Jeg tror du har klaus i forholdet, men ikke tør å gjøre det slutt. Det er faktisk helt sykt å spore kjæresten sin! 

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor kan du ikke bare gjøre det slutt med kjæresten din? Og hvorfor lot du han spore deg i det hele tatt? Hvem godtar noe sånt? 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Du skaffer deg tvillingsim. Knull i vei!

:mynona:

Endret av Mystico
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skal ikke lekse deg om utroskap, har vært der selv. Men jeg lurer på hvorfor du ønsker å fortsette med kjæresten din når det er et problem for deg at han sporer deg og tydeligvis ikke har tillit til deg, og du samtidig har noe på si med en annen? Her ville jeg avsluttet forholdet fortere enn svint. Oppdager han at du er utro kan en slik fyr lage et helvete. En som må spore noen har tendenser til å være sykelig sjalu....

Anonymkode: 6adfd...1ef

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...