Gå til innhold

Fant en kattunge ute, men som måtte avlives :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen måneder siden fant jeg en liten kattunge ute. Hun løp livredd rundt en trafikkert vei. Jeg klarte å få tak i henne, og hun var den skjønneste lille katten :hjerte: Jeg leverte henne til dyrebeskyttelsen som først skulle prøve å finne eierne, for så å adoptere henne bort dersom eierne ikke dukket opp. Jeg besøkte henne et par ganger hos dyrebeskyttelsen, og vurderte å adoptere henne selv selvom jeg absolutt ikke har mulighet for å ha en katt akkurat nå. Men jeg ble så glad i henne.

Dessverre fikk jeg en telefon fra dyrebeskyttelsen om at katten hadde blitt kjempesyk, og etter undersøkelse av veterinær var det ikke noen annen utvei enn avlivning.

Jeg ble så utrolig lei meg, og trist på kattens vegne. Jeg tenker fortsatt på dette, flere måneder senere. Det gikk så veldig inn på meg. Katten var livredd ute i veien alene, hvor det kunne gått kjempegalt. Hun fikk en ny sjanse og skulle få sin egen familie som elsket henne. Men fikk aldri oppleve dette. Hun hadde det veldig fint hos dyrebeskyttelsen, så hennes siste dager var forhåpentligvis veldig bra, der hun lekte med de andre kattungene og fikk masse kos av de ansatte og frivillige.

Anonymkode: 8e2bd...1f7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har et stort hjerte som tenker på denne lille sjela. Hadde vært akkurat som deg i denne situasjonen. Bare å tenke på hvor takknemlig den lille pusen har vært for at du reddet den <3

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...