AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #1 Del Skrevet 12. desember 2017 Jeg lurer på om hvis man velger et medlemskap med 12 måneders bindingstid, kan man da hvis man plutselig for eksempel flytter til utlandet etter 6 mnd (noe jeg muligens skal), "gi" dette medlemskapet til noen andre? Altså at noen kan få bruk av dette medlemskapet, så lenge sats fortsatt får pengene for de resterende 6 mnd? Og en annen ting. Jeg går mitt siste år på VGs, og har et studentbevis for Videregående skole. Vil dette da gi meg studentrabatt? Anonymkode: f2373...a29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #2 Del Skrevet 12. desember 2017 ring. Anonymkode: a83d5...18d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #3 Del Skrevet 15. desember 2017 Hvis du kan bevise at du pga. flytting eller skade ikke kan bruke abonnementet ditt, kan du avslutte det før bindingstiden er utløpt. Gjelder f.eks. flytting til sted uten Sats-senter. Det andre må du spørre om direkte, men det er vel sannsynlig. Anonymkode: 60dd5...9dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå