AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #1 Skrevet 12. desember 2017 Jeg og en fyr datet i 3 måneder. Ting har gått sakte fremover, men det har skjedd noe. Kom allikevel ikke lenger enn til kos, kyss og tafsing. Han har tatt mest for seg. I går fikk jeg melding om at han tenkte det var best å avslutte fordi "Ting var mer anstrengt enn det strengt tatt burde være, så det var sikkert ikke noe mer å satse på". Kom som et slag i trynet da jeg egentlig var bedt på middag til han i kveld (tirsdag). Da han ba meg på søndag uttrykte han at han hadde "kjempelyst". Forrige uke da jeg var hos ham (har ikke hatt tid til å treffes på en uke), uttalte han at jeg var "sykt kos" og ville nesten ikke la meg gå, men "nyte meg mens jeg var der". Jeg følte ting virkelig var på gli. Og så... BAM. Overhode ikke inntrykk av at han var anstrengt. Kanskje han synes jeg fremstod som anstrengt? Jeg er litt tilbakeholden, men var virkelig på gli. Jeg svarte på meldingen hans at jeg synes det var kjedelig ettersom jeg følte ting nå hadde løsnet, men at jeg forstod tankegangen hans (egentlig ikke) og at det sikkert var det riktige. Sa også at det hadde vært hyggelig å møte ham. Fikk aldri svar. Vi hadde det veldig fint, og etter som jeg tenker på situasjonen, så begynner jeg å tro at han mente det var jeg som var anstrengt. Om jeg ikke kommer meg over han... Blir det rart å sende melding å si at jeg ikke klarer glemme han og at jeg angrer på at jeg ikke slapp meg mer løs når jeg hadde sjansen? I verste fall svarer han jo ikke, eller jeg blir avvist. Hva tenker dere? Hvorfor trakk han seg så veldig plutselig unna? Han har som sagt gitt veldig uttrykk for sin begeistring hele veien, helt til noen timer før det smalt. Anonymkode: ca6be...2fe
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #2 Skrevet 12. desember 2017 Hvorfor han trakk seg? Tre måneder uten pulng. Derfor. Anonymkode: 6fb5e...42b 9
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #3 Skrevet 12. desember 2017 Møtte sikkert en annen.. Anonymkode: 2573a...432 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #4 Skrevet 12. desember 2017 Du fikk ikke svar på at "det hadde vært hyggelig å treffe deg" så han anser dere som helt ferdige og vil ikke treffe deg. Ja det er veldig rart og masete og desperat å sende melding en dag (eller en uke eller en måned) senere å si at du ikke klarer å slutte å tenke på han. Det tar mange måneder å komme over noen så du må forberede deg på å komme deg videre på egenhånd . Det er ikke sikker at det er fordi du ikke slapp deg løs, men at han fant ut at du ikke var den han ville bli sammen med allikevel, eller at han rett og slett har fått mer følelser for en annen. Ingenting du kan få gjort med det nå dessverre.. Anonymkode: bc778...55c 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #5 Skrevet 12. desember 2017 Etter 3 måneder har han kanskje søkt etter bekreftelse andre plasser, og fått det. Gjorde det ikke akkurat bedre at du skriver du føler ting har løsnet når det strengt tatt ikke er tilfellet. Jeg (mann) liker det viss en kvinne ikke sprer beina med en gang, men 3 måneder er drøyt uten å i det minste vise skikkelig seksuell interesse Anonymkode: 2e823...da5 2
Katten.2.0 Skrevet 12. desember 2017 #6 Skrevet 12. desember 2017 Om man har datet i tre måneder og jeg har måtte tatt initiativ til all intimitet, ville nok jeg også gått videre. Ville ikke satt pris på en slik melding heller, om det ikke var for å prate ut om noe spesielt. En kan ikke argumentere seg tilbake i forelskelse. 9
Teethgrinding Skrevet 12. desember 2017 #7 Skrevet 12. desember 2017 Tre måneder uten pulings? Satan. Det er sånt som knekker godt etablerte langvarige forhold, for ikke å snakke om helt fersk datingsituasjon. Tre måneder er et hav av tid. Da bør man ha bortimot fast etablerte sexrutiner! 5
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #8 Skrevet 12. desember 2017 Dette er et forum, så jeg deler min mening selv om den sikkert ikke støttes av alle andre her inne. Men 3 måneder uten sex syntes jeg er ganske drøyt. 12 uker, og dere har bare rukket å tafse litt, på hans initiativ. Jeg sier ikke at du skal spre beina på første date, men det finnes da virkelig en mellomting kjære deg! Å ha sex er jo en del av å bli kjent, å utforske hverandre og å komme nærmere hverandre på. Etter 3 måneder burde dere (for lengst) vært i nyforelskelsperioden hvor dere ikke får nok av hverandre og helst vil være inntil hverandre hele tiden, og du vil så vidt kysse litt?? Om du er religiøs og ønsker å være jomfru til ekteskapet eller noe slikt, så respekterer jeg det, men da bør du nok heller aktivt søke menn med samme syn som deg. Jeg hadde ikke holdt ut 3 måneder selv, og jeg er kvinne, så jeg syntes han ga deg MYE tid, med mindre dere bare rakk å se hverandre 1 gang i måneden...... Anonymkode: bc619...a10 8
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #9 Skrevet 13. desember 2017 Ang. spørsmålet ditt så er det ikke krise å sende en mld så lenge du tar ansvar for tregheten. Det kan jo være så enkelt som at han følte seg litt avvist og til slutt ga opp. At han ikke svarte på din melding betyr ingenting, du avfeide jo han litt med "sikkert var det riktige" å avslutte. Anonymkode: 2e823...da5 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #10 Skrevet 13. desember 2017 Ser de fleste slenger seg på teorien om at han ga opp fordi jeg var treg. Og det er på en måte greit. Jeg har vært utsatt for en voldtekt og et dårlig forhold, så jeg vet jeg trenger masse tid. Det informerte jeg han om også, og fikk til svar at han selv trengte lenger tid enn de fleste. Okei, vi har datet i 3 måneder, men møtt hverandre max en gang i uken. Ser at det er mye tid, men sånn er det. Jeg får ikke tvunget frem noe, konsekvensen er sannsynligvis at jeg hadde begynt å grine. Innerst inne tror jeg nok egentlig også at jeg ikke har fått de rette følelsene for ham, har ikke følt meg direkte seksuelt tiltrukket, men synes han har en flott personlighet og de rette verdiene og er helt greit kjekk. Tenkt at det kommer med tiden. Men hvem vet; kanskje det aldri hadde skjedd heller. Litt kjipt dette, men samtidig; det hjelper meg å tenke at den plutselige avslutningen skyldes at jeg var treg. Bedre å holde fast i det enn at det plutselig ble noe annet galt med meg, da kommer jeg jo aldri til å stole på noen igjen. Anonymkode: ca6be...2fe 2
Vera Skrevet 13. desember 2017 #11 Skrevet 13. desember 2017 Jeg blir helt satt ut av svarene du får her ts! Det finnes ikke en bestemt tidsramme for når sex skal skje! Sex skjer når begge er klar for det, og det føles riktig! Skikkelige menn (og kvinner) venter på partneren sin. Jeg syns ikke 3 mnd er lang tid, spesielt ikke når møtene deres har vært så sjelden, og du har historien du har. At du i tillegg har fortalt han grunnen til at du trenger tid for å bli trygg i deres relasjon, og han fortsatt prøver å presse gjennom sex..det er dårlig! Jeg blir så oppgitt over enkeltes syn på sex. Når ble det attraktivt å presse sex gjennom?? Jeg syns ikke du skal gå på akkord med deg selv og dine behov for tid og trygghet, det vil gjøre deg enda utryggere. Jeg syns du skal finne deg en partner som respekterer deg. 7
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #12 Skrevet 13. desember 2017 21 minutter siden, Vera skrev: Jeg blir helt satt ut av svarene du får her ts! Det finnes ikke en bestemt tidsramme for når sex skal skje! Sex skjer når begge er klar for det, og det føles riktig! Skikkelige menn (og kvinner) venter på partneren sin. Jeg syns ikke 3 mnd er lang tid, spesielt ikke når møtene deres har vært så sjelden, og du har historien du har. At du i tillegg har fortalt han grunnen til at du trenger tid for å bli trygg i deres relasjon, og han fortsatt prøver å presse gjennom sex..det er dårlig! Jeg blir så oppgitt over enkeltes syn på sex. Når ble det attraktivt å presse sex gjennom?? Jeg syns ikke du skal gå på akkord med deg selv og dine behov for tid og trygghet, det vil gjøre deg enda utryggere. Jeg syns du skal finne deg en partner som respekterer deg. Takk for forståelsen! Jeg tenker jo i grunn det samme som deg og det er som sagt ikke mulig for meg å presse frem noe heller. Samtidig så kan jeg jo forstå hans behov... Jaja, da var vel ikke han den rette. Anonymkode: ca6be...2fe 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #13 Skrevet 13. desember 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for forståelsen! Jeg tenker jo i grunn det samme som deg og det er som sagt ikke mulig for meg å presse frem noe heller. Samtidig så kan jeg jo forstå hans behov... Jaja, da var vel ikke han den rette. Anonymkode: ca6be...2fe Den rette gjør alt for og bli i livet ditt. Anonymkode: c6823...d26
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #14 Skrevet 13. desember 2017 Nei, det finnes ingen bestemt tidsramme for sex. Men det er nok ikke så mange som er interessert i å gå månedsvis uten at det blir noe mer enn litt tafsing på deres initiativ. Sorry altså, men det er nok svært få menn som er interessert i det. Men ærlige svar er tydeligvis sjokkerende. Det finnes sikkert en og annen som er villig, men det er nok langt mellom de. Folk flest vil nok se etter noe annet som kan virke et sikrere kort å satse på. Anonymkode: 1a896...a04 1
Ferny Skrevet 13. desember 2017 #15 Skrevet 13. desember 2017 Du skal ikke ha sex med noen før du har lyst, så fortsett å være tro mot deg selv. Og denne fyren var kanskje ikke helt riktig for deg, sånn egentlig? 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #16 Skrevet 13. desember 2017 2 timer siden, Ferny skrev: Du skal ikke ha sex med noen før du har lyst, så fortsett å være tro mot deg selv. Og denne fyren var kanskje ikke helt riktig for deg, sånn egentlig? Takk, er så sant det du sier. Mye som klaffet, men manglet nok den siste lille brikken dessverre. Anonymkode: ca6be...2fe
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #17 Skrevet 13. desember 2017 6 timer siden, Vera skrev: Jeg blir helt satt ut av svarene du får her ts! Det finnes ikke en bestemt tidsramme for når sex skal skje! Sex skjer når begge er klar for det, og det føles riktig! Skikkelige menn (og kvinner) venter på partneren sin. Jeg syns ikke 3 mnd er lang tid, spesielt ikke når møtene deres har vært så sjelden, og du har historien du har. At du i tillegg har fortalt han grunnen til at du trenger tid for å bli trygg i deres relasjon, og han fortsatt prøver å presse gjennom sex..det er dårlig! Jeg blir så oppgitt over enkeltes syn på sex. Når ble det attraktivt å presse sex gjennom?? Jeg syns ikke du skal gå på akkord med deg selv og dine behov for tid og trygghet, det vil gjøre deg enda utryggere. Jeg syns du skal finne deg en partner som respekterer deg. Veldig veldig enig med deg. Jeg ventet to måneder med kjæresten min, og jeg har ikke ting jeg sliter med en gang, vil bare være sikker på en person før jeg har sex med han, og sikker på at dette er en mann jeg vil bli bedre kjent med. Har ikke lyst til å ha sex med noen som jeg ikke kan se for meg noe mer med. Han synes det var helt greit å vente 2 måneder, og kunne sikkert ventet lenger også, og vi var med hverandre to ganger i uken. Så TS, ikke føl at du må gjøre noe før du er klar, en ordentlig mann respekterer det. Men det kan hende at du ikke har vært så flink til å vise interesse generelt? At han har følt at du har vært ganske lunken og egentlig ikke brydd deg så mye? Altså ikke grunnet sexen, men nærhet generelt eller rett og slett hva du sier og hvilken interesse du viser i han? Anonymkode: 025ad...ef4 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #18 Skrevet 13. desember 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Litt kjipt dette, men samtidig; det hjelper meg å tenke at den plutselige avslutningen skyldes at jeg var treg. Bedre å holde fast i det enn at det plutselig ble noe annet galt med meg, da kommer jeg jo aldri til å stole på noen igjen. Anonymkode: ca6be...2fe Dette er bullshit. Det er ikke noe galt med deg selv om han skulle finne ut at dere ikke er noen match. Men tenker også at det gikk litt for sakte fremover. Ikke bare med sexen, men det å treffes maks en gang i uken er ikke ofte. For meg hadde det rukket å dabbe av etter hvert møte om vi traff hverandre så sjeldent. Enig i at du kanskje ikke viste nok interesse generelt. Tror jeg hadde trengt endel bekreftelse på at du var interessert om jeg skulle ventet med sex såpass lenge. Ikke fordi det er vanskelig sånn rent fysisk sett, men fordi jeg ser på det som en måte vi kommer nærmere hverandre på. Og jeg hadde nok følt meg avvist om det tok 3 måneder. Hadde sett på det som et tegn på at du ikke synes at vi passet så bra sammen. Så hadde trengt at du bekreftet at ikke stemmer. Anonymkode: 7ea6c...1c1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #19 Skrevet 14. desember 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er bullshit. Det er ikke noe galt med deg selv om han skulle finne ut at dere ikke er noen match. Men tenker også at det gikk litt for sakte fremover. Ikke bare med sexen, men det å treffes maks en gang i uken er ikke ofte. For meg hadde det rukket å dabbe av etter hvert møte om vi traff hverandre så sjeldent. Enig i at du kanskje ikke viste nok interesse generelt. Tror jeg hadde trengt endel bekreftelse på at du var interessert om jeg skulle ventet med sex såpass lenge. Ikke fordi det er vanskelig sånn rent fysisk sett, men fordi jeg ser på det som en måte vi kommer nærmere hverandre på. Og jeg hadde nok følt meg avvist om det tok 3 måneder. Hadde sett på det som et tegn på at du ikke synes at vi passet så bra sammen. Så hadde trengt at du bekreftet at ikke stemmer. Anonymkode: 7ea6c...1c1 Hadde du satt pris på å fått en melding hvor jeg tok ansvaret for at ting gikk så sakte fremover og med beskjed om at jeg nå har fått et spark i rumpa? Han var jo tydelig interessert helt til det siste. Enten det, eller en jæskla god skuespiller. Anonymkode: ca6be...2fe
Gjest Cathe. Skrevet 14. desember 2017 #20 Skrevet 14. desember 2017 Det er lov å tråkke feil og ikke se helt klart i en datingsituasjon. Jeg tenker at du ikke har noe å tape på å sende en melding og gi uttrykk for tankene dine. I verste fall blir det ingen endring og du må akseptere situasjonen slik den er. Men da har du i hvertfall prøvd "alt". Dere har datet i tre måneder, regner jo med han da fremdeles har en viss interesse. Kanskje det er som noen andre sier; han føler rett og slett at du ikke har vist nok interesse og at han derfor trekker seg unna for å unngå å bli avvist og såret selv. Så ja; send den meldingen du går rundt og gnager på. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå