AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #1 Skrevet 12. desember 2017 Jeg vet ikke lengre hva jeg skal tenke. Har vært i to langvarige forhold som jeg i ettertid tenker har vært mer vennskap enn sterke følelser. Så treffer jeg en fyr som setter i sving følelser jeg aldri har hatt før. Den eneste måten å forklare det på da det skjedde var å konkludere at det måtte være kjærlighet, jeg virkelig elsket ham. Vi har flørtet og kysset, men han har vært så ambivalent at jeg bare må konkludere at han har avvist meg, selv om han stadig har trukket meg til seg for så å være helt avvisende. Jeg har blitt helt hekta og klarer ikke å glemme ham. Klarer ikke å slippe forelskelsen, men så er det visst ikke kjærlighet likevel da. Jeg er visstnok bare hekta i følge alt som står skrevet om ulykkelig kjærlighet. Jeg vet at han må gi meg mer stabil oppmerksomhet om jeg skal tro på at dette kan bli noe reelt. Men jeg elsker ham virkelig. Han sitter som inngravert på netthinnen etter jeg har sett ham. Buen på nakken hans. Stemmen hans, følelsen av hånden hans på ryggen min. Jeg vil være med ham på tross av hans feil. Men han ber meg ikke på date. Hva sier dere, hekta eller ulykkelig kjærlighet? Og spiller det noen rolle? Jeg har tapt uansett? Anonymkode: 4fb29...83e
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #2 Skrevet 12. desember 2017 Nei. Kjærligheten er død for lengst. Vil du ha kjærlighet få deg en hund. Anonymkode: d4033...5ca 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #3 Skrevet 12. desember 2017 Så be han på date. Anonymkode: a69de...95c
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #4 Skrevet 12. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei. Kjærligheten er død for lengst. Vil du ha kjærlighet få deg en hund. Anonymkode: d4033...5ca FEil Ja, det finnes kjærlighet Anonymkode: a69de...95c 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #5 Skrevet 12. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så be han på date. Anonymkode: a69de...95c God kommentar, men som sagt føler jeg at han har avvist meg flere ganger. Det er hans tur til å ta et skritt videre, men det gjør han ikke. Anonymkode: 4fb29...83e
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #6 Skrevet 12. desember 2017 5 minutter siden, AnonymBruker said: God kommentar, men som sagt føler jeg at han har avvist meg flere ganger. Det er hans tur til å ta et skritt videre, men det gjør han ikke. Anonymkode: 4fb29...83e Har du prøvd å sende nudes? Anonymkode: d4033...5ca 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #7 Skrevet 12. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har du prøvd å sende nudes? Anonymkode: d4033...5ca Haha. Du kødder med meg. Jeg har det virkelig vondt. Anonymkode: 4fb29...83e 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #8 Skrevet 12. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha. Du kødder med meg. Jeg har det virkelig vondt. Anonymkode: 4fb29...83e Nudes hjelper Anonymkode: 49fde...0f6 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #10 Skrevet 12. desember 2017 3 minutter siden, C0smos skrev: Såklart ekte kjærlighet finnes Synes det virker som den bare fins i julefilmer. Alt jeg møter på er vennskap eller hekt. Anonymkode: 4fb29...83e
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #11 Skrevet 12. desember 2017 Du er sikkert bare lesbisk. Anonymkode: 3d3bf...e8c 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #12 Skrevet 12. desember 2017 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: God kommentar, men som sagt føler jeg at han har avvist meg flere ganger. Det er hans tur til å ta et skritt videre, men det gjør han ikke. Anonymkode: 4fb29...83e Slik var det for meg og, jeg ga aldri opp før han "så hvem jeg egentlig var",nå er han som forandret;) .... Anonymkode: a69de...95c
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #13 Skrevet 12. desember 2017 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du prøvd å sende nudes? Anonymkode: d4033...5ca Ikke så gale kommentar egentlig, ikke å sende nudes MEN det ligger noe i å skape seksuell tiltrekning ... det ligger kjemi i det. Så STORFLØRT, skap seksuell magi.. Anonymkode: a69de...95c 1
Teethgrinding Skrevet 12. desember 2017 #14 Skrevet 12. desember 2017 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nudes hjelper Anonymkode: 49fde...0f6 Spøk til alvor, kvinner har en enormt potent (pun intended) makt til å kunne spille på sex. Den litt mer direkte tilnærmingen kan snu en lunka fyr til å vurdere ting på nytt. Å være litt vågal er ofte ikke mer vanskelig enn å vise ting du uansett viser på stranden, som kløft etc. Hva vet jeg. Fakta fra verden: det finnes ikke en mann på denne planeten som ikke ønsker seg en elskerinne. Vi er like opptatt av romantikk som damer, men vi vil også ha sex. Det er det klassiske hore- og Madonna-komplekset. Klarer du å vise at du kan være begge deler har du vunnet. /realtimeover 1
Perfectlyimperfekt Skrevet 12. desember 2017 #15 Skrevet 12. desember 2017 Kjære deg! Jeg har følt akkurat det samme som deg,mistet helt troen på at det skulle finnes noen der ute som virkelig ville ha meg,har datet flere som kun har endt i usikkerhet og spill om man vil kalle det det. Men nå har jeg møtt en fantastisk fin mann som virkelig respekterer meg og vil ha meg akkurat som jeg er..konsekvent og ingen tvil eller usikkerhet. Vi må nok møte noen sånne for å virkelig sette pris på det når han som kommer inn i livet ditt å tar deg med storm å ser på deg som om du er den eneste jenta i verden..ekte kjærlighet finnes,det er jeg helt sikker på nå. 1
Gjest Terence Skrevet 12. desember 2017 #16 Skrevet 12. desember 2017 (endret) Så klart kjærligheten finnes. Den er en kjemisk reaksjon i hjernen, ment til å få pattedyr til å ville formere seg. Og det er nettopp dette alle julefilmene og alle de romantiske sangene og diktene egentlig handler om når det kommer til stykket: "Denne personen foran meg utstråler det maksimale av genetisk potensiale jeg realistisk kan håpe på å formere meg med. Følgelig bader hjernen min i dette øyeblikk i en minimum akseptabel dose av kåthet-og-glede-kjemikalier." ...God only knows what I'd do without you ...sannsynligvis pule noen av lavere genetisk standard ...God only knows what I'd do without you ... sannsynligvis ende opp med mindre attraktive barn Endret 12. desember 2017 av Terence
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #17 Skrevet 12. desember 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Haha. Du kødder med meg. Jeg har det virkelig vondt. Anonymkode: 4fb29...83e Nei, jeg kødder ikke. Kropp og sex er interresant for menn (som er en stor grunn til at mannen velger nettopp DEG). Bare hør på AB her: 1 hour ago, AnonymBruker said: Nudes hjelper Anonymkode: 49fde...0f6 Yep 16 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke så gale kommentar egentlig, ikke å sende nudes MEN det ligger noe i å skape seksuell tiltrekning ... det ligger kjemi i det. Så STORFLØRT, skap seksuell magi.. Anonymkode: a69de...95c Det visuelle er med på denne kjemien du snakker om. Vil man bare prate med en dame, så er det bare å begynne å prate med noen venninner man har på vennelista på face. Det må nakenhet og sex til for at man skal gidde å ta det videre. Da vet man at man er mer enn et humørboost for dama. 14 minutter siden, Arcturus said: Spøk til alvor, kvinner har en enormt potent (pun intended) makt til å kunne spille på sex. Den litt mer direkte tilnærmingen kan snu en lunka fyr til å vurdere ting på nytt. Å være litt vågal er ofte ikke mer vanskelig enn å vise ting du uansett viser på stranden, som kløft etc. Hva vet jeg. Fakta fra verden: det finnes ikke en mann på denne planeten som ikke ønsker seg en elskerinne. Vi er like opptatt av romantikk som damer, men vi vil også ha sex. Det er det klassiske hore- og Madonna-komplekset. Klarer du å vise at du kan være begge deler har du vunnet. /realtimeover Yep. Det er her de fleste failer hardt. Enten prøver de så hardt å vise at de er en flink pike, at de seksuelle sidene ved henne forsvinner totalt. Eller så er de for glade i sex og tøseri, at de glemmer å vise at de er et godt, trygt valg. Personlig ville jeg heller hatt en tøs, enn å bruke lang tid på damer som liksom skal vise seg som flinke piker. Det er totalt uinteressant for meg. Som sagt, da prater jeg bare med venninner Anonymkode: d4033...5ca 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #18 Skrevet 12. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg kødder ikke. Kropp og sex er interresant for menn (som er en stor grunn til at mannen velger nettopp DEG). Bare hør på AB her: Yep Det visuelle er med på denne kjemien du snakker om. Vil man bare prate med en dame, så er det bare å begynne å prate med noen venninner man har på vennelista på face. Det må nakenhet og sex til for at man skal gidde å ta det videre. Da vet man at man er mer enn et humørboost for dama. Yep. Det er her de fleste failer hardt. Enten prøver de så hardt å vise at de er en flink pike, at de seksuelle sidene ved henne forsvinner totalt. Eller så er de for glade i sex og tøseri, at de glemmer å vise at de er et godt, trygt valg.Personlig ville jeg heller hatt en tøs, enn å bruke lang tid på damer som liksom skal vise seg som flinke piker. Det er totalt uinteressant for meg. Som sagt, da prater jeg bare med venninner Anonymkode: d4033...5ca VELDIG enig med degJA til seksull magi ( dersom kjemi) og vill sex, livet er for kort til annet. Ingen sexuell kjemi er bare en venn, og bare det. Hilsen dame Anonymkode: a69de...95c 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #19 Skrevet 12. desember 2017 Dere er best, takk for gode svar, nudes inkludert. Alt dette pratet om at man bare er hekta har gjort at jeg har begynt å miste trua. Men dette er over alt det jeg kunne håpe på av svar Dere er best Ja, jeg har vært alt for dårlig til å flørte. Og vært for opptatt av å være flink pike. Spot on! Anonymkode: 4fb29...83e 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #20 Skrevet 12. desember 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere er best, takk for gode svar, nudes inkludert. Alt dette pratet om at man bare er hekta har gjort at jeg har begynt å miste trua. Men dette er over alt det jeg kunne håpe på av svar Dere er best Ja, jeg har vært alt for dårlig til å flørte. Og vært for opptatt av å være flink pike. Spot on! Anonymkode: 4fb29...83e Slik var jeg og... helt til jeg forstod hva jeg gikk glipp av, gi litt F Anonymkode: a69de...95c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå