AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #1 Skrevet 12. desember 2017 Ser apoteket har fått en ny type av den berømte a-kremen (på brunt glass), nå uten parabener er det noen som har erfaring med denne? Jeg har litt tørr og dehydrert hud og tenker isåfall å bruke den som nattkrem er det sånn at den inneholder vitamin A eller er navnet bare juks? har hørt vitamin A er bra for å forebygge rynker, noe jeg snart må begynne å vurdere -J 25 Anonymkode: 55b8c...0bc
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #2 Skrevet 12. desember 2017 Anbefaler heller Skin smoothing cream fra Dermalogica. A-creme synes jeg er for fet. Men sikkert bra ellers. Anonymkode: 5700a...0e6
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #3 Skrevet 13. desember 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser apoteket har fått en ny type av den berømte a-kremen (på brunt glass), nå uten parabener er det noen som har erfaring med denne? Jeg har litt tørr og dehydrert hud og tenker isåfall å bruke den som nattkrem er det sånn at den inneholder vitamin A eller er navnet bare juks? har hørt vitamin A er bra for å forebygge rynker, noe jeg snart må begynne å vurdere -J 25 Anonymkode: 55b8c...0bc jeg liker den godt, men den har neppe så mye A-vit at det virker, for da ville den vært regnet som medisin Anonymkode: 69ae5...cc0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå