AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #1 Skrevet 12. desember 2017 Hei Jeg har et årsvikariat som faglærer. Jeg er nå tilbudt fast stilling på en annen skole. Kvier meg for å si opp vikariatet... Brenner jeg alle broer for en eventuelt fremtidig ansettelse på denne skolen hvis jeg sier opp og slutter 2,5 mnd før sommerferien? Vanskelige valg! Ny-jobben ønsker at jeg begynner så snart som mulig Anonymkode: 51810...ff0
Belima Skrevet 12. desember 2017 #2 Skrevet 12. desember 2017 Uff, det er alltid så trist å miste en lærer så kort tid før årets slutt for ungene, men livet er ikke alltid A4. Kan du eller har du undersøkt om du får fast stilling der du er nå fra høsten av? Hvis du ikke har gjort det, så ville jeg gjort det før jeg sa ja til den andre jobben. Virker som du trives der du er siden du er redd for å brenne broer.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #3 Skrevet 13. desember 2017 Jeg hadde sagt noe ala "Jeg trives veldig godt her, men det er usikkert for meg å gå i vikariat, og når har jeg fått tilbud om fast stilling et annet sted. Det har jeg ikke råd til å la gå fra meg, jeg er avhengig av stabil og sikker inntekt fremover. Så selv om jeg liker veldig godt å jobbe her må jeg dessverre si opp, jeg er lei for at det kommer midt i skoleåret, men denne gangen måtte det bli sånn." De fleste forstår godt at man prioriterer fast stilling fremfor vikariat. Anonymkode: 5f88d...251 6
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #4 Skrevet 13. desember 2017 Si at du trives, men at du har fått fast jobb. Alle som ansetter vikarer må leve med risikoen om at de slutter, det er en del av livet. Anonymkode: 2a3bd...602 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #5 Skrevet 13. desember 2017 De skjønner VELDIG godt at du går etter fast jobb. Anonymkode: ad3ee...b86
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #6 Skrevet 13. desember 2017 Håper dere har rett! Takk for råd 😁 Fortsatt leit å si opp så nære sommeren da, må jeg innrømme - men, jeg må få lov til å være egoistisk og. Ts Anonymkode: 51810...ff0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå