AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #1 Skrevet 12. desember 2017 Jeg har fått tilbud om å kjøpe loftet over leiligheten min, og tror jeg skal slå til! Er det noen som har gjort det her? Hva kosta det? Hva kosta bare loftet, og hva i utbygging? Hva slags rom lagde dere i overetasjen? Jeg tenker å ha to soverom, og vurderer kanskje et bad? Kanskje veranda? Erfaringer? Det er snakk om ca. 30 kvm i Oslo sentrum. Blir glad hvis noen vil dele erfaringerAnonymkode: a4172...2e1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #2 Skrevet 13. desember 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fått tilbud om å kjøpe loftet over leiligheten min, og tror jeg skal slå til! Er det noen som har gjort det her? Hva kosta det? Hva kosta bare loftet, og hva i utbygging? Hva slags rom lagde dere i overetasjen? Jeg tenker å ha to soverom, og vurderer kanskje et bad? Kanskje veranda? Erfaringer? Det er snakk om ca. 30 kvm i Oslo sentrum. Blir glad hvis noen vil dele erfaringer Anonymkode: a4172...2e1 Før du kjøper noe som helst bør du snakke med kommunen og spørre om loftet er lovlig å gjøre om til boenhet. Er det ikke det, så står du med et loft, til å lagre ting på og en drøm om veldig mye mer. Mange har brent seg på denne typen kjøp. Anonymkode: ea269...e44 8
MissPierce Skrevet 13. desember 2017 #3 Skrevet 13. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Før du kjøper noe som helst bør du snakke med kommunen og spørre om loftet er lovlig å gjøre om til boenhet. Er det ikke det, så står du med et loft, til å lagre ting på og en drøm om veldig mye mer. Mange har brent seg på denne typen kjøp. Anonymkode: ea269...e44 Å få det skriftlig, ikke kun over telefonen. Er det mulighet til å gjøre om til boenhet, så ville jeg absolutt ha slått til.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #4 Skrevet 14. desember 2017 Kam være lurt det. Beregn ca 20.000 per kvm for å endre det fra råloft til boareal. Anonymkode: ceb98...a1a
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #5 Skrevet 14. desember 2017 Takk for svar Skal undersøke sånt før jeg kjøper det! Må ha litt store vinduer, og vil gjerne ha balkong. Anonymkode: a4172...2e1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #6 Skrevet 15. desember 2017 På 14.12.2017 den 15.15, AnonymBruker skrev: Takk for svar Skal undersøke sånt før jeg kjøper det! Må ha litt store vinduer, og vil gjerne ha balkong. Anonymkode: a4172...2e1 Er dette midt inne i et større boligområde, så tror jeg du skal skru drømmene dine kraftig ned. Om du får ja fra kommunen så kan du få nei, fra naboene og krigen er i gang. Anonymkode: ea269...e44 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå