AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #1 Skrevet 12. desember 2017 Jeg har sett etter en kjæreste i snart to år nå, har vært på både tinder, sukker og møteplassen. Jeg er en helt vanlig jente/dame på litt over 30 år med ett barn, og det er altså rett og slett umulig å finne noen, virker det som. Hører jo om mange som finner seg noen på f.eks sukker, men både der og Møteplassen er flesteparten sånne som har vært der i alle år, og som ingen vil ha (vet det høres frekt ut, men sånn er det jo.) Og hvis det er noen få som virker normal og grei, og jeg skriver til de, så svarer de ikke..Har vært på en god del dater meg gutter fra tinder, men enten har de kun vært ute etter en ting, eller ikke klar til å slå seg til ro, eller bare helt rar på en eller annen måte. Det finnes mye rare mennesker der ute har jeg funnet ut Nå høres jeg ut som jeg synes jeg selv er så mye bedre enn alle andre, men sånn er det altså ikke. Jeg ser bare etter en helt vanlig og snill fyr.. Har ikke så kjempestort nettverk her jeg bor, og har barnet mitt nesten på fulltid. (Det kan ikke være det største problemet, ser mange som har både to og tre barn.) Men har egentlig gitt opp nettdating. Er det noen som har funnet sin kjæreste på en lekeplass eller noe sånt? Anonymkode: 85528...7cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå