Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2005 #1 Skrevet 1. februar 2005 Jeg er ei pingle når det gjelder å prøve nye ting Redd for ditten og datten Er veldig lyshåret, og har sånn lyst å prøve å farge det litt mørkere. Men jeg er så redd for etterveksten, må jeg da farge håret annen hver uke for å holde det vedlike? Og hvordan får jeg tilbake min egen farge igjen? Folk sier til meg at jeg hadde passet å hatt mørkere hår, at det hadde stått til øynene mine som er blå Har skulderlangt hår
Heidipia:) Skrevet 1. februar 2005 #2 Skrevet 1. februar 2005 Om du farger håret ditt, så bør du ta etterveksten en gang i mnd, ikke noe oftere enn det. Har du lyst hår vil jeg annbefale og gå til frisør og farge det første gangen og heller kjøpe farge der til å farge etterveksten selv. Det skal så lite til for at håret ditt blir mye mørkere enn du egentlig vil ha det,dette alt etter hvor lyst håret ditt er. Så gå til frisøren du så slipper du iallefall og ende opp med sort hår slik jeg gjorde da jeg skulle farge det første gang:)og da valgte jeg en farge som var lys brun..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå