AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #1 Skrevet 12. desember 2017 Noen som kan fortelle meg litt om dette? Anonserings plasser, priser, diskrè betaling osv? Anonymkode: ac2d0...6a7
Oppgitt78 Skrevet 12. desember 2017 #2 Skrevet 12. desember 2017 Tja.. Nakenprat er vel sikkert et greit sted å sjekke, hvis du tenker på å starte butikk med denslsgs.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #3 Skrevet 12. desember 2017 Takk for svar. Noen andre? Anonymkode: ac2d0...6a7
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #4 Skrevet 12. desember 2017 Enhver sted du forsøker dette vil du bli blokka og slettet. Bare google temaet så ser du det. Anonymkode: 90513...b75 1
Fjompen Skrevet 13. desember 2017 #5 Skrevet 13. desember 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Enhver sted du forsøker dette vil du bli blokka og slettet. Bare google temaet så ser du det. Anonymkode: 90513...b75 Haha! Dette er så amatørmessig siden nakenprat allerede er nevnt, og der er det tilrettelagt med eget underforum for slik salg. Sjekk dine fakta før du uttaler deg.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #7 Skrevet 13. desember 2017 Ikke prøv deg på svindel. Dvs selge truser du ikke har brukt eller gnidd inn med godsakene dine. Du blir avslørt fort og kundene skyr deg. Anonymkode: 957c6...05d 1
Gjest Nordavind Skrevet 13. desember 2017 #8 Skrevet 13. desember 2017 De fleste har vel penger til å kjøpe egne? Og vet ikke om Frelsesarmeen tar imot brukt undertøy.
BiancaH96 Skrevet 13. desember 2017 #9 Skrevet 13. desember 2017 Det var da mye styr for å bli kvitt undertøy du ikke vil ha lenger, da. Kast det og kjøp nytt. Strømpene kan du evt vaske og gi til Frelsesarmeen, som Nordavind foreslår. 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #10 Skrevet 13. desember 2017 Problemet er ikke å finne noen som vil kjøpe, men betalingen. Er ingen måte å motta betaling på i dag uten at sender får se fullt navn. Anonymkode: 79465...1d8
HalldirV2 Skrevet 13. desember 2017 #11 Skrevet 13. desember 2017 Jeg vil også selge undertøyet mitt! 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #12 Skrevet 13. desember 2017 6 timer siden, Fjompen skrev: Haha! Dette er så amatørmessig siden nakenprat allerede er nevnt, og der er det tilrettelagt med eget underforum for slik salg. Sjekk dine fakta før du uttaler deg. Google og les selv. Så amatør og despo er du etter truser at du ikke ser det selv. Det har vært i media flere ganger. Anonymkode: 90513...b75
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #13 Skrevet 13. desember 2017 Ta det med ro folkens 😁 Jeg meldte meg inn på nakenprat.no for noen mnd siden med tanke på å selge truser. Og til dere over der som sier at det er ulovlig osv. Det er bare tull. Du må først bli godkjent selger på siden. Så får du lov til å poste salg på slag forumet (underforumet.) Så det er fullt mulig å få solgt truser der. Det spørs bare hvor lang du er villig til å gå. Fordi det var nemlig ikke bare som så. Først fikk jeg masse meldinger i innboksen av menn som ville kjøpe truse. Jeg sier at jeg selgernogså prisen. Ingen ville ha truse sendt i posten men dem vil nemlig ha personlig levering. Etter at jeg hadde loka på siden en stund uten noe salg tenkte jeg " ja vel jeg får vel levere personlig." Så! Etter å ha informert de potensielle kundene om at jeg kan lever personlig så går det bare lenger og lenger... * Kan jeg ta av trusa selv? * Kan jeg ta bilde av deg i trusa? * Kan du se meg ronke i bilen, i solarium osv ( mot betaling selvfølgelig) ? Og lista er lang... så poenget mitt er at de er få der som kun vil få trusen i hånda, betale og stikke. Det er altid forespørsel om. OE mer. Jeg hadde null planer om å prostituere meg. Så det ble ikke noe salg på meg. Like greit det. Anonymkode: 94901...74d 5
HalldirV2 Skrevet 13. desember 2017 #14 Skrevet 13. desember 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta det med ro folkens 😁 Jeg meldte meg inn på nakenprat.no for noen mnd siden med tanke på å selge truser. Og til dere over der som sier at det er ulovlig osv. Det er bare tull. Du må først bli godkjent selger på siden. Så får du lov til å poste salg på slag forumet (underforumet.) Så det er fullt mulig å få solgt truser der. Det spørs bare hvor lang du er villig til å gå. Fordi det var nemlig ikke bare som så. Først fikk jeg masse meldinger i innboksen av menn som ville kjøpe truse. Jeg sier at jeg selgernogså prisen. Ingen ville ha truse sendt i posten men dem vil nemlig ha personlig levering. Etter at jeg hadde loka på siden en stund uten noe salg tenkte jeg " ja vel jeg får vel levere personlig." Så! Etter å ha informert de potensielle kundene om at jeg kan lever personlig så går det bare lenger og lenger... * Kan jeg ta av trusa selv? * Kan jeg ta bilde av deg i trusa? * Kan du se meg ronke i bilen, i solarium osv ( mot betaling selvfølgelig) ? Og lista er lang... så poenget mitt er at de er få der som kun vil få trusen i hånda, betale og stikke. Det er altid forespørsel om. OE mer. Jeg hadde null planer om å prostituere meg. Så det ble ikke noe salg på meg. Like greit det. Anonymkode: 94901...74d Det er mange ekle griser i dette samfunnet. Jeg fatter ikke at de klarer å leve med så lav integritet, jeg hadde skammet meg noe så inni helvete. 2
miss summers Skrevet 13. desember 2017 #15 Skrevet 13. desember 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta det med ro folkens 😁 Jeg meldte meg inn på nakenprat.no for noen mnd siden med tanke på å selge truser. Og til dere over der som sier at det er ulovlig osv. Det er bare tull. Du må først bli godkjent selger på siden. Så får du lov til å poste salg på slag forumet (underforumet.) Så det er fullt mulig å få solgt truser der. Det spørs bare hvor lang du er villig til å gå. Fordi det var nemlig ikke bare som så. Først fikk jeg masse meldinger i innboksen av menn som ville kjøpe truse. Jeg sier at jeg selgernogså prisen. Ingen ville ha truse sendt i posten men dem vil nemlig ha personlig levering. Etter at jeg hadde loka på siden en stund uten noe salg tenkte jeg " ja vel jeg får vel levere personlig." Så! Etter å ha informert de potensielle kundene om at jeg kan lever personlig så går det bare lenger og lenger... * Kan jeg ta av trusa selv? * Kan jeg ta bilde av deg i trusa? * Kan du se meg ronke i bilen, i solarium osv ( mot betaling selvfølgelig) ? Og lista er lang... så poenget mitt er at de er få der som kun vil få trusen i hånda, betale og stikke. Det er altid forespørsel om. OE mer. Jeg hadde null planer om å prostituere meg. Så det ble ikke noe salg på meg. Like greit det. Anonymkode: 94901...74d Herregud. For en gjeng. Mye sært der ute altså. 1
miss summers Skrevet 13. desember 2017 #16 Skrevet 13. desember 2017 4 timer siden, Nordavind skrev: De fleste har vel penger til å kjøpe egne? Og vet ikke om Frelsesarmeen tar imot brukt undertøy.
Sphynx Skrevet 13. desember 2017 #17 Skrevet 13. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Problemet er ikke å finne noen som vil kjøpe, men betalingen. Er ingen måte å motta betaling på i dag uten at sender får se fullt navn. Anonymkode: 79465...1d8 paypal kanskje?
J.. Skrevet 13. desember 2017 #18 Skrevet 13. desember 2017 46 minutter siden, Sphynx skrev: paypal kanskje? Man MÅ oppgi fullt navn og personnr for å opprette paypal konto,så det er ikke akkurat anonymt nei. Det eneste faktiske anonyme betalingen er bitcoin,noe de færreste vil ha.
Sphynx Skrevet 13. desember 2017 #19 Skrevet 13. desember 2017 1 minutt siden, J.. skrev: Man MÅ oppgi fullt navn og personnr for å opprette paypal konto,så det er ikke akkurat anonymt nei. Det eneste faktiske anonyme betalingen er bitcoin,noe de færreste vil ha. Aaaah. Vel vel
OSLOMANNEN Skrevet 11. februar 2019 #20 Skrevet 11. februar 2019 Det er så lovlig som det er mulig. Kjøpere er for det meste av begge kjønn med fetish for dette området. Betaling er sikret gjennom å bruke type Pay Pal kort , ( eller gave kort). Enklere blir det ikke. LYKKE TIL DE SOM KUNNE TENKT SEG DETTE, og GLED DERE TIL EKSTREMT LETTE (OG SKATTEFRITT), OG IKKE MINST ABSOLUTT LOVLIG SIDEN DET ANSEES SOM EN PRIVATABTALE MELLOM SELGER & KJØPER :). ENKLTE SOM DRAR INN NÆRMERE 20’ - 25’ MND. På PÅ VÅR MODERNE VERDENS NYE MULIGHETER :))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå