Gå til innhold

TIPS og RÅD til UTDRIKNINGSLAG!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens!

Min beste venninne skal gifte seg til sommeren og jeg er forlover. 
Og vil så gjerne gi henne det beste utdrikningslaget. 
Har noen av dere der inne tips og ideer til hvordan man kan få til dette på best mulig måte med tanke på: 
- Pris.
- Det er mange personer som skal være med
- Noen må reise langt da alle er spredt i landet (rogaland/Vest-Agder)
- Den fremtidige bruden ønsker helst ikke å vær i kristiansand eller Stavanger. 

Anonymkode: 970ab...8bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akttegning

Anonymkode: 3f374...b89

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei, virker som du er LITT sent ute... invite på face burde jo allerede foreligge og helgen for feiringen (kanskje du allerede har dette)

Google litt og finn ut hvor du kan få mest mulig morro for pengene- er de partyjenter, eller rolige jenter? skal du ha det i typ mai hadde dt kanskje vært kult om dere feks har felles frokost (kanskje på et hotellrom eller der dere skal bo? Leier dere hytte får dere alle bodd sammen, pluss at du kan ha barbeque middag der på kvelden igjen- mye billigere:)

så kan dere feks leide en båt i kristiansand og ha litt party der til lunsj? 

etter båtturen må dere ha en kul aktivitet - med alkohol selvsagt!

Så er det middag- kanskje en suprise stripper i max 30 min, særlig hvis hun synes det er sykt kleint, bare fordi det er morsomt:) og så feks byen da.. har aldri vært på utdrikningslag i norge, men det kan helt sikkert bli bra:) I min venninnegjeng er vi imot å "drite" ut bruden, få henne til å se stygg ut og sjenke henne sanseløs.. så vi har ikke pleid å gjøre noe sånt:) men hvert sitt utdrikningslag og hver sin venninnegjeng:) Hadde uansett defo spurt bruden om hva som er viktigst for henne og hva hun ser for seg og hva som er no go:)

Skrevet
På 12.12.2017 den 21.16, AnonymBruker skrev:

Hei folkens!

Har noen av dere der inne tips og ideer til hvordan man kan få til dette på best mulig måte med tanke på: 
- Pris.

Reis til utlandet! Det virker som om dere uansett har tenkt å betale for reise og hotell, så da ville jeg heller tatt en helg ut av landet.

Nå vet ikke jeg hvor mye penger dere har satt av til å bruke, men du sjekk ut hvor dere får billig fly og hotell (evt lei en stor leilighet/hus et sted, får det rimelig på feks Airbnb).

Så kan dere finne aktiviteter i byen dere reiser til. Reiser dere feks til Øst-Europa får man mye for pengene sammenlignet med i dette landet!

Anonymkode: ee051...d6b

Gjest making.a.mess
Skrevet
På 12.12.2017 den 21.16, AnonymBruker skrev:

Hei folkens!

- Pris.

Hvertfall ikke for dyrt. Har erfaring med at mange da uteblir. Kanskje ikke å forvente at folk skal bruke tusenvis av kroner på å fly+hotell  fra andre siden av landet. Jeg hadde spurt disse hva de syntes først og evnt spurt noen andre om dette er helt uaktuelt for dem. 

AnonymBruker
Skrevet

Dette er en dag for å feire bruden, så hva vil bruden gjøre? 
Er hun et party menneske? Er hun friluft menneske? Osv. 
Hva er budsjete deres og hvor mange personer skal dere være? 

Anonymkode: bf8de...99c

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for alle svar. 

Felles gruppe for alle som skal bli med og dato for utdrikningslaget ble satt allerede i september i 2017. Så her er vi ute i god tid. Der har jeg sendt felles melding til alle såklart om at det ikke vil bli for dyrt og hva brudens ønsker er. 

Bruden kan godt ta seg en fest, men hun liker også godt å ta det med ro. Så jeg vil prøve å finne en balanse mellom dette. 

Nå har jeg kommet frem til at vi mest sannsynligvis tar båten over til Danmark, da dette er svært billig, og finner på noe der. 

Nøyaktig hva aktivitetene blir har jeg ikke enda funnet ut. 

Nå lurer jeg litt på hva slags «regler» det er for hvordan ting blir håndtert økonomisk. Jeg betaler for meg og bruden. Men de andre, kun seg selv?? Erfaringer? 

Skrevet

har vært med på to utdrikningslag som var weekendtur til en europeisk storby. på det ene var det to forlovere som spleiset på reisen for bruden, mens på det andre spleiset alle på bruden. det spørs vel hva prisen kommer på og hvor mye gjestene er villige til å betale. jeg synes det er helt greit å være med på å spleise på brudens reise selv om jeg ikke er forlover. jeg arrangerte det ene utdrikningslaget og da betalte alle 2000 kr for fly og leie av leilighet (+ var med og spleisa på brudens reise).

jeg skal også arrangere et utdrikningslag for ei venninne som skal gifte seg i september. har ikke begynt planlegginga helt enda, men må begynne snart. tenker kanskje på London eller København.

AnonymBruker
Skrevet

London? København? Oj.....

Skal selv være forlover og ser for meg en piknink i parken med gode venner. Og evt en god ansiktsbehandling for bruden. Vi er alle godt voksne.  

Anonymkode: 988a0...b42

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...