Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2005 #1 Skrevet 1. februar 2005 Så denne i går kveld. Morsom film, fikk meg et par latterkramper, må innrømme det! Noen flere som har sett den? Hva synes dere? Jeg tenker at så lenge en komedie får meg til å le, er den ok. Så til alle som ikke alltid trenger dypsindige filmer: Se den! VG`s anmeldelse av filmen
Hilde Skrevet 1. februar 2005 #2 Skrevet 1. februar 2005 Jeg lo godt og lenge, og angret på at jeg ikke kjøpte den istedenfor å leie den..
Gjest TomKrus Skrevet 1. februar 2005 #3 Skrevet 1. februar 2005 Den sugde, og angrer på at jeg ikke lastet den ned i stedet for å leie den.
Gjest gjest1 Skrevet 1. februar 2005 #4 Skrevet 1. februar 2005 jeg har jo hatt den i ca 3-4 uker nå men glemt å se den! :o Kamerat som brente den ut... kanskje jeg bør det snart...
LilleSol Skrevet 2. februar 2005 #5 Skrevet 2. februar 2005 Syntes den var kjempemorsom ! Elsker sånne filmer på late fyllesyksøndager :oops:
~sikka~ Skrevet 2. februar 2005 #6 Skrevet 2. februar 2005 Så den for noen mnd siden - glad jeg lasta den ned, var kjempemorsom :D
Gjest Virvel Skrevet 2. februar 2005 #7 Skrevet 2. februar 2005 Så den da den gikk på kino, og syntes den var kjempemorsom der og da, men ikke sånn som jeg har et sterkt ønske om å se igjen. Helt grei, bare.
Catzy Skrevet 2. februar 2005 #8 Skrevet 2. februar 2005 Innimellom var den helt hysterisk. Og andre ganger litt bløt. Det beste er helt på slutten, midt i rulleteksten, når Ben Stiller kommer tilbake. "My milkshape" osv... Helt fantastisk! Catzy
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2005 #9 Skrevet 4. februar 2005 Hadde veldig lave forventninger og ble gledelig overrasket! :-) Vel, den har jo veldig enkel humor men det betyr ikke at den ikke er morsom. Milkshake med Kelis blir ikke det samme etter filmen nei
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2005 #11 Skrevet 4. februar 2005 Orket ikke å se den ferdig engang... Drit kjedelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå