AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #1 Skrevet 12. desember 2017 Jeg er kort. Ca 163 cm. Jeg er smal i livet men diger rumpe og lår. For ikke å snakke om kraftige legger. Nå har jeg noen ekstra kilo også. Det er slik at jeg kan bruke s eller 36 og noen ganger xs i gensere. Mens for å få på bukser over legger lår og rumpe må jeg opp i L eller XL. Det gjør det håpløst å finne bukse. De er typisk 3 meter for lamge og alt for vide i livet. Men sitter stramt over rumpa. Typisk bukser som skal være vide blir for stramme over rumpa og lamge de også. Noen som har noen tips til hvilke bukser som kan sitte pent? Kan legge opp bukser, men fikse i livet blir vanskelig. Anonymkode: a8d71...7d4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #2 Skrevet 12. desember 2017 De jeg kjennre med den type kroppsform går med bukser som har mye stretch - men har dessverre aldri sett at de ikke er for store i livet. Det kan jo tenkes at amerikanske nettbutikker eller Asos kan ha noen, er jo flere kvinner der med afrikansk bakgrunn enn i Norge - og sikkert større marked for typisk den kroppstypen du beskriver med smal midje og fyldig rumpe/lår. Jeg ville googla på engelsk, kan jo være du finner et merke som kan bestilles på større nettsider. Anonymkode: bafa8...843
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #3 Skrevet 12. desember 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: De jeg kjennre med den type kroppsform går med bukser som har mye stretch - men har dessverre aldri sett at de ikke er for store i livet. Det kan jo tenkes at amerikanske nettbutikker eller Asos kan ha noen, er jo flere kvinner der med afrikansk bakgrunn enn i Norge - og sikkert større marked for typisk den kroppstypen du beskriver med smal midje og fyldig rumpe/lår. Jeg ville googla på engelsk, kan jo være du finner et merke som kan bestilles på større nettsider. Anonymkode: bafa8...843 Tusen takk for svar. Bare veldig vanskelig å bestille bukser fra nett. Og spesielt merker jeg ikke kjenner til. Anonymkode: a8d71...7d4
TinaEmilie98 Skrevet 12. desember 2017 #4 Skrevet 12. desember 2017 Wr.up buksene som weightless.no selger er helt geniale! Kjempe stretch, og silikonkant i livet som gjør at de sitter bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå