Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.
For det første så vil jeg si at jeg vet ikke om dette var riktig plass å poste dette innlegget på men jeg tar en sjanse.
Jeg trenger virkelig sårt tips  ;)
En periode nå så har jeg slitt med mye små "støt" når jeg har tatt i håndtaket på ytterdøren eller andre plasser.
Og dette skjer hver gang jeg tar på forskjellige ting, og kjenner jeg egentlig begynner å bli litt sliten av dette ettersom man til slutt gruer seg til å ta på ting i frykt for støtet.
Jeg har hørt at syntetiske klær osv kan lede elektrisiteten, men spørsmålet mitt er da hva går under syntetiske klær/møbler. 
Jeg vil så gjerne finne en løsning på dette slik at jeg slipper å grue meg til å ta på ting ettersom jeg får så mye små støt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spray klærne dine med antistatisk spray.

Skrevet
1 minutt siden, Måbarefåsiat... said:

Spray klærne dine med antistatisk spray.

Fins det?!

Skrevet
Just now, drue said:

Fins det?!

Jeg vet at Zizzi har det i hvert fall.

Skrevet
Just now, Måbarefåsiat... said:

Jeg vet at Zizzi har det i hvert fall.

Fy søren. Det ante jeg ikke. Skal sjekkes ut! 

Skrevet

Har hørt at det kan hjelpe å feste en sikkerhetsnål i enden av f.eks. en genser for å lede vekk elektrisiteten. Vet ikke om det faktisk fungerer, men er verdt et forsøk.

Skrevet

Jeg bruker tøymykner på klær man lett får støt av, og synes det funker bra. 

Gjest making.a.mess
Skrevet
3 timer siden, Litensjel skrev:

Hei.
For det første så vil jeg si at jeg vet ikke om dette var riktig plass å poste dette innlegget på men jeg tar en sjanse.
Jeg trenger virkelig sårt tips  ;)
En periode nå så har jeg slitt med mye små "støt" når jeg har tatt i håndtaket på ytterdøren eller andre plasser.
Og dette skjer hver gang jeg tar på forskjellige ting, og kjenner jeg egentlig begynner å bli litt sliten av dette ettersom man til slutt gruer seg til å ta på ting i frykt for støtet.
Jeg har hørt at syntetiske klær osv kan lede elektrisiteten, men spørsmålet mitt er da hva går under syntetiske klær/møbler. 
Jeg vil så gjerne finne en løsning på dette slik at jeg slipper å grue meg til å ta på ting ettersom jeg får så mye små støt.

Ha med deg håndkrem og bruk den ofte. Unngå ull. 

Skrevet

Du kan blande tøymykner med vann og spraye på f eks bilsetene i stoff om du opplever å få støt når du tar i bildøren. Om du får støt inne på jobb kan det være avgjørende hvilke såler du har på skoene. Noen sko gjør at jeg får støt uansett hva jeg tar på. Nå som det er tørr luft er man også ekstra utsatt for det. Ull, polyester og acryl er typiske stoffer som lader en opp. Og man blir veldig sliten av å få støt hele tiden...

Anonymkode: 31357...77e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...