AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #1 Skrevet 12. desember 2017 Jeg mener, er det førstemann til mølla, eller er det budrunder osv på tomter og? Kan man prute på fastsatt pris i annonsen? Anonymkode: 1882a...885
T-Rex Skrevet 12. desember 2017 #3 Skrevet 12. desember 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg mener, er det førstemann til mølla, eller er det budrunder osv på tomter og? Kan man prute på fastsatt pris i annonsen? Anonymkode: 1882a...885 Du kan selvsagt forsøke deg med å tilby en lavere pris enn oppgitt, men risikerer da at noen som er villig til å gi mer for den, får kjøpe.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #4 Skrevet 12. desember 2017 56 minutter siden, mann20 skrev: Hvorfor kjøper man en tomt? eh....for å bygge hus eller hytte for eksempel? Anonymkode: 1882a...885
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #5 Skrevet 13. desember 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg mener, er det førstemann til mølla, eller er det budrunder osv på tomter og? Kan man prute på fastsatt pris i annonsen? Anonymkode: 1882a...885 alt dette må du snakke med megler eller selger om. Fordi alle varianter er mulig. Det er selger om kommunen som bestemmer. Tomter skal skilles ut og deles opp før de selges ellers står du lett med en tomt du ikke eier når du skal tinglyse. Anonymkode: e6fcf...3d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå