Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier! 

Hva regner du som uakseptabelt å motta? 

Anonymkode: 0e423...c32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del: Alkohol.

Anonymkode: 113a2...2ef

• Liker 2
Skrevet

Sexleketøy og støvsuger 

Anonymkode: 966a9...240

• Liker 8
Gjest AvocadoMelon
Skrevet

Kjipt å få klær og tilbehør som ikke er din stil i det hele tatt. 

Gjest AvocadoMelon
Skrevet
Akkurat nå, AvocadoMelon skrev:

Kjipt å få klær og tilbehør som ikke er din stil i det hele tatt. 

Men uakseptabelt er det ikke :P

Skrevet

Alkohol.

Anonymkode: 6a8cb...dde

Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

Biografier av politikere. Støtte til leger uten grenser, røde kors osv. ( vil bestemme selv om jeg vil støtte noen)

Og selvfølgelig sexleketøy. 

Endret av Catalina Culès
Skrevet

Kommer an på hvem man får de fra og foran hvem de skal åpnes. Om man får gave på senga på morgenen på julaften og det er et sexleketøy eller sexy undertøy e.l. da er det greit. Blir det derimot lagt under treet foran hele familien å se når du åpner pakken da er det totalt uakseptabelt.

• Liker 12
Skrevet

Alt av type interiør/klær/såper etc kjøpt uten å ha et fnugg av peil på hva jeg foretrekker.

Og av den grunn har jeg sagt til svært mange at jeg ikke ønsker å få julegaver annet enn gavekort ala tur på kino, grilltur, malehjelp og lignende. Eller at vi slutter å gi gaver, så kan jeg heller kjøpe den ene parfymen jeg selv foretrekker.

Skrevet
1 minutt siden, Maleficenta skrev:

Kommer an på hvem man får de fra og foran hvem de skal åpnes. Om man får gave på senga på morgenen på julaften og det er et sexleketøy eller sexy undertøy e.l. da er det greit. Blir det derimot lagt under treet foran hele familien å se når du åpner pakken da er det totalt uakseptabelt.

Å gud. Dildoer er no go uansett her... :fnise:

Skrevet

Uakseptabelt og uønsket er vel to veldig vidt forskjellige ting. 

Jeg tror det er få gaver jeg hadde syntes var uakseptable. 

Det måtte være Mormonerenes bok, invitasjon til fest hos Jehovas Vitner eller et portrett av Adolf Hitler og sånne ting. 

Men jeg kjenner ikke folk som er så handicappet sosialt. 

• Liker 25
Skrevet

1) Store innrammede bilder av andres unger.....    2) Planfadder-avtale der de to første månedene er betalt.....  

Anonymkode: f0234...ca2

• Liker 26
Skrevet
1 time siden, Zoey skrev:

Uakseptabelt og uønsket er vel to veldig vidt forskjellige ting. 

Jeg tror det er få gaver jeg hadde syntes var uakseptable. 

Det måtte være Mormonerenes bok, invitasjon til fest hos Jehovas Vitner eller et portrett av Adolf Hitler og sånne ting. 

Men jeg kjenner ikke folk som er så handicappet sosialt. 

Enig. Det er ekstremt lite som er uakseptabelt å gi andre. At man ikke har lyst på enkelte ting er en annen sak.

• Liker 6
Skrevet

Kjæledyr er helt uakseptable som julegaver. Jeg overhørte faktisk to jenter som satt og diskuterte om den ene skulle gi en katt i julegave til kjæresten fordi «han er jo så snill, og hadde sikkert vært flink med dyr.» :sinna:

• Liker 41
Skrevet

Babyer!

Anonymkode: 9bc6a...382

• Liker 2
Skrevet

Pepperkaker som en unge jeg knapt kjenner har laget i barnehagen... :spy:Hvor mye er pepperkake og hvor mye er snørr og annet guff? Gi meg en dorullnisse any day!

• Liker 23
Skrevet

Sexleketøy. Går hakket bedre hvis det er med en advarsel, men ellers er jeg egentlig så prippen at jeg syns ikke noe om slike gaver. Hva jeg har med på soverommet er en privatsak, og om jeg vil ha en slik leke så vil jeg da helst plukke det ut selv :P 

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, Cathrine88 skrev:

Kjæledyr er helt uakseptable som julegaver. Jeg overhørte faktisk to jenter som satt og diskuterte om den ene skulle gi en katt i julegave til kjæresten fordi «han er jo så snill, og hadde sikkert vært flink med dyr.» :sinna:

Det er jeg helt enig i. Det skal ikke gis som gave med mindre det er avtalt med mottaker på forhånd

• Liker 13
Skrevet

Levende dyr, sexleketøy, alkohol til folk som du ikke vet drikker eller ikke, ting som belaster mottaker økonomisk dersom det ikke er ønsket, bøker med politisk eller religiøst innhold dersom det ikke er ønsket, gjenstander med samme innhold uten at det er ønsket. 

Anonymkode: 0a98f...09f

• Liker 9
Skrevet

Noe som et upassende å åpne forran familien

Anonymkode: f2bdd...975

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...