Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest --Mia--
Skrevet

Jeg fikk plutselig litt panikk, de to siste dagene her jeg ikke vært kvalm,

ingen blod eller noe sånt men kan jeg da ha mistet??

Jeg er nå 10 uker på vei.

og sikkert litt irrasjonell :-D

--Mia--

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du vil merke det ved smerter i magen og blødninger. Men for å få visshet, er det vel greiest å kontakte lege. Du nærmer deg jo tre mndr, og det er vel da kvalmen begynner å avta???

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

I mitt tilfelle fikk jeg enorme smerter langs rygg og ned mot bekkenet. Og så begynte jeg å blø noe helt enormt - har ikke hatt så store blødninger før og ble naturlig nok ganske nervøs. Forstod med en gang at noe var galt, men vissteikke at jeg var gravid en gang før legen sa at det var en SA.

På en måte er jeg "glad" for at jeg ikke visste at jeg var gravid en gang og på den andre siden er jeg jo litt trist for vi har prøvd siden Januar 02.

Uansett lykke til :-)

Skrevet

Men hva med missed abortion, MA? Da trenger man vel ikke blø. Gjør det vondt, eller?

Skrevet

Jeg tror du kan slappe av, min kvalme forsvant helt i uke 11, og mange blir kvitt den før det også.

Så lenge du ikke har smerter eller blør, bør du ikke gå og bekymre deg...

Vær glad! Du er gravid, jente!! :D

Hilsen Vinga 12+4

Gjest --Mia--
Skrevet

Takk takk,

kvalmen er forresten tilbake :-D

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg og trodde det var noe galt den dagen jeg merket at jeg ikke var så kvalm og matlysten var litt tilbake... da ble jeg mistenksom... er dette normalt liksom... men så forstod jeg at en graviditet består ikke bare av smerter og slit heldigvis, det går an å nyte det etterhvert! og jeg har ikke blødd en dråpe siden april heller , så da er jeg vel gravid fortsatt tenkte jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...