Gå til innhold

Sexleketøy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg vurderer å kjøpe en vibrator/dildo i julegave til meg selv i år. Har hatt et par klitorisvibratorer før, men de har vært alt for svake for meg. Jeg trenger noe kraftig, men jeg er student og har derfor ikke så mye å rutte med så prisen må være grei. Kunne gjerne tenkt meg både noe som stimulerer klitoris, og noe for å bruke inni meg. Har en tendens til å revne hver gang jeg har sex, så jeg har et lite håp om at hvis jeg penetrerer meg selv nok, at dette skal gå over litt. Jeg trenger ikke nødvendigvis noe som kan brukes både på innsiden og utsiden, kan godt kjøpe to, men det avhenger av pris. Er det noen som har tips til gode vibratorer? : )

Anonymkode: bac18...bb8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må være trang hvis du revner hver gang du har sex. Ville kanskje kjøpt en naturtro dildo hos kondomeriet, i gjennomsnittsstørrelse. Og så kan du kjøpe en klitorisvibratror også. Womanizer eller lignende, eller et billigere alternativ. Legger du 7-800 kr, så kan du få ganske bra.

Anonymkode: 63ca1...9ca

Skrevet

Gå innom en sexbutikk å spørr hva de har som er billig og bra. De fleste ansatte vet nøyaktig hva som er mye vibrasjon for penga :)

• Liker 1
Skrevet

Bruker du glidemiddel? I tilfelle bør du begynne med det. Det kan forebygge/redusere rifter under samleie, selv om du er ung og våt og alt det der. 

• Liker 3
Skrevet
På 12.12.2017 den 19.07, SlemUlv skrev:

https://www.lovense.com/public/store <3 jeg har alle lekene derfra, og ELSKER dem, spesielt Lush ;)

Blutooth? Betyr det at du må bruke mobil for å styre den? 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Hulderen skrev:

Blutooth? Betyr det at du må bruke mobil for å styre den? 

Mobil ja. Jeg bruker også bluetooth til dildoen min. 

• 4 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 12.12.2017 den 18.22, AnonymBruker skrev:

Hei!

Jeg vurderer å kjøpe en vibrator/dildo i julegave til meg selv i år. Har hatt et par klitorisvibratorer før, men de har vært alt for svake for meg. Jeg trenger noe kraftig, men jeg er student og har derfor ikke så mye å rutte med så prisen må være grei. Kunne gjerne tenkt meg både noe som stimulerer klitoris, og noe for å bruke inni meg. Har en tendens til å revne hver gang jeg har sex, så jeg har et lite håp om at hvis jeg penetrerer meg selv nok, at dette skal gå over litt. Jeg trenger ikke nødvendigvis noe som kan brukes både på innsiden og utsiden, kan godt kjøpe to, men det avhenger av pris. Er det noen som har tips til gode vibratorer? : )

Anonymkode: bac18...bb8

Jeg pleier å handle sexleketøy på denne sex nettbutikken.De får inn mye godt og fint der.Gode priser også.Meget fornøyd med alt jeg kjøpte derifra.

Anonymkode: 94ae8...06f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...