AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #1 Skrevet 12. desember 2017 Jeg har vært singel en stund, og har vært ganske heldig når det gjelder oppmerksomhet fra menn. Dessverre er det lenge siden jeg har truffet noen som har fanget interessen min, så jeg har holdt dette med menn og dating litt på avstand. I det siste har jeg hatt kontakt med en som bor langt unna. Jeg har visst hvem han er lenge, og alltid tenkt at han er tiltrekkende. Det virker som om det er gjensidig, og jeg har inntrykk av at vi har veldig mye til felles. Han har sagt at han vil treffes, og jeg har veldig lyst til å bli bedre kjent med ham. Samtidig er det praktisk vanskelig med tanke på avstand. Når jeg spør ham om noe, svarer han som regel kort, før han vrir samtalen over på noe annet. Dette gjør at jeg egentlig føler at jeg vet veldig lite om ham. Er det noen som har vært i tilsvarende situasjon, som vil dele noen erfaringer? Er redd for at det er vanskelig å bli bedre kjent uten at vi treffes. Anonymkode: 862f6...695
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #2 Skrevet 12. desember 2017 Jeg tror du kan glemme han. Han virker useriøs med tanke på at han ikke vil gi deg de samtalene du ønsker. Anonymkode: 14240...a5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå