Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter ordlyden å dømme på mange av innleggene og trådene der man er misfornøyd med norske kvinner og feminismen, virker det som de som skriver kommer fra en annen kultur. Tenker det kan være noe av forklaringen på at det virker som det er så mange "kvinnehatere" på kg, de forstår seg rett og slett ikke på norske kvinner og norsk kultur.

Anonymkode: b4d82...084

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser like mye mannehat som kvinnehat. 

Anonymkode: 4fd9b...391

• Liker 8
Skrevet

Hva mener du? At de er eldre folk? Fra en annen generasjon liksom?

Anonymkode: e13b9...c7e

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ser like mye mannehat som kvinnehat. 

Anonymkode: 4fd9b...391

Jo, men det er rasjonelt og on point, i mens kvinnehatet er kulturelt betinget.

Anonymkode: 260a2...77e

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg mener at de kommer kanskje fra en kultur der kvinner tradisjonelt er mere underdanige, og derfor ikke takler norske kvinner. Det er forståelig.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter ordlyden å dømme på mange av innleggene og trådene der man er misfornøyd med norske kvinner og feminismen, virker det som de som skriver kommer fra en annen kultur. Tenker det kan være noe av forklaringen på at det virker som det er så mange "kvinnehatere" på kg, de forstår seg rett og slett ikke på norske kvinner og norsk kultur.

Det at man misliker feminismen og hjernevaskingen av kvinner har ingenting med kvinnehat og gjøre. På lik linje som at man hater ikke alle verdens muslimer fordi man misliker radikal Islam.

Og jeg er etnisk norsk.

Anonymkode: 620dc...d4a

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tror Ts skylder på utlendingene for kvinnehatere på KG.

Anonymkode: 7a0df...ef6

• Liker 5
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tolket dette helt annerledes enn deg. For meg virker det som de fleste av kvinnehatinnleggene kommer fra etnisk norske menn som ikke får seg noe, blir bitre og skylder på feminisme og innvandring. 

Anonymkode: 3f3ef...efa

• Liker 8
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det at man misliker feminismen og hjernevaskingen av kvinner har ingenting med kvinnehat og gjøre. På lik linje som at man hater ikke alle verdens muslimer fordi man misliker radikal Islam.

Og jeg er etnisk norsk.

Det er forskjell på å komme med saklig kritikk av feminismen og å si at norske kvinner er søppel.

• Liker 3
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg har tolket dette helt annerledes enn deg. For meg virker det som de fleste av kvinnehatinnleggene kommer fra etnisk norske menn som ikke får seg noe, blir bitre og skylder på feminisme og innvandring. 

Anonymkode: 3f3ef...efa

Er nok noen av dem også.

Skrevet

Ikke bare er dere mannehatere men dere hater innvandrere også! Når skal media starte kampanjer mot kvinners grove holdninger mot menn og innvandrere?

Anonymkode: 6ae43...cba

• Liker 6
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå virker det som om kvinnehaterne også konstant kritiserer innvandringen , familiegjenforening og Islam så synes ikke det er spesielt plausibelt at kvinnehaterne kommer fra en annen kultur hvor kvinnene har en annen plass i samfunnet. 

Anonymkode: d8f0d...2ab

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ikke bare er dere mannehatere men dere hater innvandrere også! Når skal media starte kampanjer mot kvinners grove holdninger mot menn og innvandrere?

Anonymkode: 6ae43...cba

Hehe, det er det allerede kampanjer mot, denne tråden blir nok slettet. TS

Skrevet

Nå virker det som om kvinnehaterne også konstant kritiserer innvandringen , familiegjenforening og Islam så synes ikke det er spesielt plausibelt at kvinnehaterne kommer fra en annen kultur hvor kvinnene har en annen plass i samfunnet. 

Anonymkode: d8f0d...2ab

Sier ikke at det ikke finnes etnisk norske, men at noe av dette må tilskrives kulturkrasj. TS

Skrevet

Kvinner er de største hatere. Av både menn og innvandrere.

Anonymkode: bbaaa...2c3

• Liker 4
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er forskjell på å komme med saklig kritikk av feminismen og å si at norske kvinner er søppel.

Jeg har aldri sagt eller skrevet at alle norske kvinner søppel. Det jeg vil få frem er at majoriteten av norske kvinner har blitt tatt av feminismen. 

• Liker 1
Skrevet

Kvinner syter over #metoo samtidig som de er mannehatere og innvandrerhatere. Hykleri!

Anonymkode: e20ad...cab

• Liker 4
Skrevet

Kvinner syter over #metoo samtidig som de er mannehatere og innvandrerhatere. Hykleri!

Anonymkode: e20ad...cab

Hæ?   :klo:

Anonymkode: a07cf...556

Skrevet

Hæ?   :klo:

Anonymkode: a07cf...556

Jeg tror at personen mener at det er hyklerisk av kvinner å klage over at andre mennesker ikke er hyggelige, respektfulle ovenfor dem, når de selv viser mye hat ovenfor menn og innvandrere.

Anonymkode: 43821...b56

• Liker 4
Skrevet

Skjønner du håper på at innvandrerne er de som hater norske kvinner, men det er nok flest etnisk norske hvite menn. Sorrry to burst your bubble

Anonymkode: ef48c...e8e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...