AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #1 Skrevet 12. desember 2017 Jeg er trist og har vært det lenge. Jeg begynner å savne nærhet til en person. Jeg MÅ ikke ha en kjæreste og jeg har vært singel alle mine 27 år. Har somregel hatt godt øye til noen hele tiden, men aldri gjort noe med det. Jeg fikk fryktelig mye oppmerksomhet fra menn da jeg var yngre og får litt enda. Men nå er jeg aldri på fest omtrent. Jeg er tydeligvis ikke frastøtende og ser ikke meg selv som stygg. Venninna mi er ganske lik, bare at hun er blond. Jeg hadde begynt å like en fyr på et år eldre en meg. Visste ikke hvordan jeg skulle gå fram. Men jeg ble behandlet nærmest som luft av han. Han var mer opptatt av veninnen min. Hun vet ikke om mine følelser så kan ikke klandre. Men jeg er ikke vant med å bli behandlet som luft på denne måten. De ble ff, men nå har han innrømmet at han liker henne mer og det gjør ikke hun. Hun vil at de skal kutte ut alt sammen. Venninna mi er 21. Hun har hatt flere sexpartnere, jeg 0. I en alder av 27. Men nå tenker jeg på hva jeg skal gjøre ang denne mannen. Jeg vil ta kontakt og si hva jeg føler, men jeg vil ikke heller fordi han var mer opptatt av venninna enn meg. Og jeg kommer til å føle meg som nr2. Og så føler jeg på alderen. Føler meg skikkelig gammel og lurer på om det er derfor han likte henne? Han liker den vakre 21 åringen og jeg blir hun gamle som ikke er noe fruktfat lenger. Jeg føler derimot at jeg er på vei til inntørking bare jeg tenker på tallet mitt. Anonymkode: 962ca...cdb
Gjest lykkebamsen Skrevet 12. desember 2017 #2 Skrevet 12. desember 2017 Hvis du sammenligner deg med henne hele tiden, så vil du ALLTID føle deg "gammel". Hun vil alltid være 6 år yngre enn deg uansett hva, så den kampen kan du aldri vinne.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #3 Skrevet 12. desember 2017 5 minutter siden, lykkebamsen skrev: Hvis du sammenligner deg med henne hele tiden, så vil du ALLTID føle deg "gammel". Hun vil alltid være 6 år yngre enn deg uansett hva, så den kampen kan du aldri vinne. Men jeg lurer på om det kan være at jeg ser veldig gammel og uttørket ut som gjør at hun får mer oppmerksomhet. Jeg vet ikke om jeg skal ta kontakt eller ikke. Hva er faren for å være 2.valg? Anonymkode: 962ca...cdb
Gjest Bossa Nova Skrevet 12. desember 2017 #4 Skrevet 12. desember 2017 (endret) Ikke tenk så mye, bare hopp i det. Du er ennå ung "Hva er faren for å være 2.valg?" Det skrev du jo i HI at du var. Han liker henne jo ennå, så kanskje du bør vente litt. Eller finne deg en annen som foretrekker deg først. Gå mer ut hvis du vil. "Venninna mi er ganske lik, bare at hun er blond." Ja, det kan være grunnen til at han trakk mot henne. Ikke at hun er yngre. Blondiner får generelt mer oppmerksomhet, faktisk Han har forhåpenligvis også forelsket seg i personligheten. Endret 12. desember 2017 av Bossa Nova Endret her istedet for å skrive ny post.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #5 Skrevet 12. desember 2017 Gammel og uttørket når man er 27 år? Anonymkode: 47476...9a8 7
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #6 Skrevet 12. desember 2017 For å være ærlig høres dette ut som et innlegg skrevet av en mann. Hvem i huleste føler seg gammel i en alder av 27? Anonymkode: 15758...ac8 8
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #7 Skrevet 12. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men jeg lurer på om det kan være at jeg ser veldig gammel og uttørket ut som gjør at hun får mer oppmerksomhet. Jeg vet ikke om jeg skal ta kontakt eller ikke. Hva er faren for å være 2.valg? Anonymkode: 962ca...cdb busted Anonymkode: 15758...ac8 1
FrodeF Skrevet 12. desember 2017 #8 Skrevet 12. desember 2017 Du er ikke 2.valget, du er ikke noe valg. Hvis han behandler deg som luft og er interessert i venninna di, så er han ikke ute etter deg. 7
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #9 Skrevet 12. desember 2017 Hvorfor vil kvinner på død og liv gå for menn som ikke er interessert i dem, men heller venninnen? Jeg lurer oppriktig på dette. Anonymkode: d1fb6...7a1 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #10 Skrevet 12. desember 2017 Kjæresten min har en beundrer som er 8 år yngre enn han og 6 år yngre enn meg. Han valgte meg overfor henne Anonymkode: 2d0af...957
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #11 Skrevet 12. desember 2017 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: For å være ærlig høres dette ut som et innlegg skrevet av en mann. Hvem i huleste føler seg gammel i en alder av 27? Anonymkode: 15758...ac8 Man må ikke være rakettforsker for å forstå det Anonymkode: 2d0af...957 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #12 Skrevet 12. desember 2017 Du er ikke gammel og uttørka som 27 åring hehe! Det er jo først nå livet ditt faktisk har startet og du har formet ferdig en personlighet og fått et stabilt liv med ferdig utdannelse osv . Men blås i fyren som venninda di har ligget med, kom deg ut og finn noen andre Anonymkode: 338b0...f3c
Gjest supernova_87 Skrevet 12. desember 2017 #13 Skrevet 12. desember 2017 Jeg skjønner ikke helt hvorfor du ønsker å bli sammen med noen som behandlet deg som luft. En av favorittkaraktertrekkene mine i en mann er å være omsorgsfull. Og mest av alt mot andre mennesker (og gjerne dyr). Når han behandlet deg dårlig/ikke så deg bare fordi han ikke var interessert i deg seksuelt/romantisk sier det noe om hvordan han er. Nå er det jo ikke alle som ønsker seg "good guys". Men tenker at dette er en gylden anledning til å vurdere om du bare har blitt betatt eller om dette virkelig er en fyr du liker personligheten og kvalitetene til. Hvis du først skal date/prøve å date en din venninne har vært ff med så bør det jo være en knakandes kar liksom!
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #14 Skrevet 12. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Man må ikke være rakettforsker for å forstå det Anonymkode: 2d0af...957 Haha. "rota det til.. Han er gift!" du plukket denne fra? Anonymkode: 962ca...cdb
Teethgrinding Skrevet 12. desember 2017 #15 Skrevet 12. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten min har en beundrer som er 8 år yngre enn han og 6 år yngre enn meg. Han valgte meg overfor henne Anonymkode: 2d0af...957 Det du her sier er at antall år eldre enn konkurrentene er automatisk mer seier? Logic much.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #16 Skrevet 13. desember 2017 12 hours ago, AnonymBruker said: For å være ærlig høres dette ut som et innlegg skrevet av en mann. Hvem i huleste føler seg gammel i en alder av 27? Anonymkode: 15758...ac8 Hva er det med dere kvinner på dett epunktet her? Hver gang det kommer en kvinne som ikke mener akkurat det samme som resten av flokken med sauer så er det skrevet av en mann sier dere. Hold heller godt kjeft hvis dere ikke har noe å tilføre tråden, og jeg skjønner godt at TS kan få de tankene om at det er hun det er noe galt med siden hun ikke har hatt sex (eller kjæreste?) i en alder av 27. Det er heølt naturlig at man begynner å tenke negativt om seg selv da og prøver å finne ut av hvorfor det aldri har skjedd med en selv. Jeg føler det på akkurat samme måten i en alder av 26 i akkurat samme posisjon som TS. Anonymkode: 85b0d...86b 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #17 Skrevet 13. desember 2017 Hovedproblemet her er vel egentlig at du aldri har hatt en sexpartner eller kjæreste overhodet, og har null selvtillit på datingfronten og ikke vet hvordan du skal te deg rundt menn. Og derfor tenker disse få årene er det essensielle her (det er det ikke), og at det overhodet har noe for seg å legge deg etter en mann som ikke liker deg (det har det ikke). Om du har "tørket inn" kan vel ikke vi svare deg på. Har du lagt på deg, sluttet å kle og sminke deg fint og generelt forfalt de siste årene - så ja, det er et problemet. Men det er ingen objektiv grunn til at det skal være slik. Jeg er 27 og får mer oppmerksomhet enn jeg noensinne har fått. Anonymkode: d2c40...121
lillesky Skrevet 15. desember 2017 #18 Skrevet 15. desember 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner. /lillesky (mod)
Gjest Mysticgirl Skrevet 16. desember 2017 #19 Skrevet 16. desember 2017 Da er jeg også veldig uttørket da Selvsagt skal du ikke si dette til han. Ja du er jo andre valget. Horfor vil du ha han da? Han er jo mer interessert i venninnen din? Finn deg heller en som velger deg først
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #20 Skrevet 16. desember 2017 At du er jomfru i en alder av 27 forteller meg at du har levd et veldig forsiktig og tilbakeholdent liv. Og da er det kanskje ikke rart at man ikke ser helt perspektivene. For oss utenifra virker det jo ytterst merkelig både at du henger deg opp i eksen til venninna di som har oversett deg, pluss at du tror du er gammel og inntørket. Du er veldig ung i forhold til mange andre som fortsatt ser flott ut. Du må komme deg ut i verden. Det vil si at du bør begynne med dating med nye menn. Tren deg på å snakke og flørte og finn ut hva du liker. Nyt oppmerksomhet fra de som gir det og ikke hig etter dem som ikke ser deg. Jeg sier at du skal prøve å date flere, for jeg synes ikke du skal ta den første og beste som dukker opp når du har så lite erfaring som du har. Og det skader heller ikke bare å ha en flørt. Du må ikke gifte deg for å ha sex. Erfaringer er viktig for å finne ut hva du egentlig liker. Anonymkode: 79306...cb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå