AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #1 Skrevet 12. desember 2017 Siden i går kveld har jeg opplevd noe som føles som elektriske støt i hodet. Det gjør ikke vondt, er bare veldig ubehagelig. De kommer hele tiden, sånn at det er vanskelig å fullføre en setning. Verre når jeg beveger meg ennnår jeg er i ro. For ca et år siden sluttet jeg på antidepressiva, og dette kan sammenlignes med sånn jeg opplevde det da. Noen som vet hva det kan være? Anonymkode: c444f...a47
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #3 Skrevet 12. desember 2017 Det er mange som får slike elektriske støt i hode etter å ha sluttet på medisiner, spesielt ved bråslutt eller for rask nedtrapping. Det kan vare flere år etterpå. Om det er dette du har, vet jeg ikke. Gå til legen hvis du uroer deg. Anonymkode: 00592...d50 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #4 Skrevet 12. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er mange som får slike elektriske støt i hode etter å ha sluttet på medisiner, spesielt ved bråslutt eller for rask nedtrapping. Det kan vare flere år etterpå. Om det er dette du har, vet jeg ikke. Gå til legen hvis du uroer deg. Anonymkode: 00592...d50 Det heter septinering. Anonymkode: bb690...a96
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #5 Skrevet 12. desember 2017 Du vet vi har noe som heter lege i Norge? Noen ganger er de greiere å bruke enn brukere på KG.. Anonymkode: b12fe...0a7
Gjest 123Sol Skrevet 12. desember 2017 #6 Skrevet 12. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det heter septinering. Anonymkode: bb690...a96 Det heter seponering. Ring legen du, ts. Så lang tid er ikke så normal.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #7 Skrevet 12. desember 2017 Jeg hadde noen runder med det en stund etter jeg hadde hatt hjernerystelse. Anonymkode: e0dce...786
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå