Gjest TLRR Skrevet 12. desember 2017 #1 Skrevet 12. desember 2017 (endret) Hva betyr dette? Lå på brystet hans og han var ekstremt varm, aldri kjent at noen har vært så varm før. Så jeg bare « herregud å varm du er» da sier han er alltid det i nærheten av deg. Det er ingen av mine venner som vet om dette ennå, da jeg ikke aner hva dette er. Dreiv å tullet med Snapchat. Fortalte han at da jeg var på fest for en stund siden og han sendte meld begynte alle jentene å spørre hvem jeg skrev med. Han visste om dette fra før, men sa at jeg trengte jo ikke å holde det hemmelig Han tuller og fjåser med meg, og er veldig på når vi snakker på tlf og de få gangene i virkeligheten. Samtidig som ikke er sånn kosete fyr. Når vi skilte lag i dag kysset han meg på gata og ga han en hade bra klem. Han kan også virke veldig tilbakeholden til tider så ble litt paff da han gjorde det. Samtidig som jeg er redd for at han bare vil en ting. Har spurt han om det også, hvor han avkreftet det, men at han ikke visste hva dette var.( dette sa han før alt det som står over) Endret 12. desember 2017 av TLRR
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #2 Skrevet 12. desember 2017 At han sier han alltid er varm når han er med deg betyr at du gir han en god følelse, at han er glad i deg og at du vekker noe godt og varmt i han Når han sier at du trenger ikke holde det hemmelig for jentene dine hvem du skriver med så vil han at folk skal vite at dere har noe spesielt Han liker deg, og han vil nok ikke bare en ting, men allikevel så bør du "tille krav" å si at enten så blir dere sammen offisielt,og ikke bare holder på offisielt, eller så er dere ingenting. for det er veldig typisk menn å ville ha i pose og sekk, fordelene med å ha en fast dame, men ikke ville binde seg 100% og det er noe som gjør at damen rett og slett kaster bort tid, selv om det er koselig der og da så skal man ikke gå i mange år å "vente på at han skal bli klar for et forhold". Enten får de være all in eller all out Syns du bare skal spørre han rett ut " Jeg liker deg veldig godt og du liker jo meg, hva tenker du om å bli kjærester? " Tror han bare blir glad for at du tar initativ til å spørre om det! Anonymkode: afbde...051
Gjest TLRR Skrevet 12. desember 2017 #3 Skrevet 12. desember 2017 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: At han sier han alltid er varm når han er med deg betyr at du gir han en god følelse, at han er glad i deg og at du vekker noe godt og varmt i han Når han sier at du trenger ikke holde det hemmelig for jentene dine hvem du skriver med så vil han at folk skal vite at dere har noe spesielt Han liker deg, og han vil nok ikke bare en ting, men allikevel så bør du "tille krav" å si at enten så blir dere sammen offisielt,og ikke bare holder på offisielt, eller så er dere ingenting. for det er veldig typisk menn å ville ha i pose og sekk, fordelene med å ha en fast dame, men ikke ville binde seg 100% og det er noe som gjør at damen rett og slett kaster bort tid, selv om det er koselig der og da så skal man ikke gå i mange år å "vente på at han skal bli klar for et forhold". Enten får de være all in eller all out Syns du bare skal spørre han rett ut " Jeg liker deg veldig godt og du liker jo meg, hva tenker du om å bli kjærester? " Tror han bare blir glad for at du tar initativ til å spørre om det! Anonymkode: afbde...051 Tusen takk for svar. Jeg tror det er litt tidlig og spørre om kjærester, men er enig. Jeg har ikke tenkt å gå rundt å vente i en evighet på at han skal bestemme seg. Men ja... han blir borte en stund nå, så får ikke sett han på kjempe lenge. Så får kanskje ta det når han kommer tilbake. Eneste er at han er helt ræva på meldinger. Men sender jeg han en melding bruker han alltid å svare eller ringe. Vet ikke om det har noe å si, men han snakker jo med meg på høyttaler hjemme( han bor med flere). Så hadde det vært noe rart hadde han vel ikke gjort det? Skulle bare ønske at han kunne være litt flink med meldinger.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #4 Skrevet 12. desember 2017 Jeg datet en gang en fyr som var litt som det der. Han skulle liksom smigre meg og være varm osv. Kort tid senere følte jeg meg seksuelt utnyttet. Gudene vet hvor mange ganger jeg også har lest og plukket opp at noen menn sier hva som helst og alt mulig rart for sex. Anonymkode: 4e4e8...efd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå