Gå til innhold

Bare til menn

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hvordan liker dere fitta best utseendemessig. 

Jeg har ganske store indre lepper, noe eksen min elsket, men jeg hater det. Hva tenker dere om de forskjellige typene? 

Greit å vite om det er flere eller færre som mener det samme...

Endret av theyoungstudent
Skrivefeil
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Store indre, store ytre - gjerne begge deler.. Det jeg liker best å se på, og ta på. 

Men ville ikke takket nei om hun hadde små heller, det har null å si for sexen sin del..

• Liker 2
Skrevet
40 minutter siden, theyoungstudent skrev:

Hvordan liker dere fitta best utseendemessig. 

Jeg har ganske store indre lepper, noe eksen min elsket, men jeg hater det. Hva tenker dere om de forskjellige typene? 

Greit å vite om det er flere eller færre som mener det samme...

Jeg liker de slik, også. Du er nok alene om å ikke like at du har indre lepper som stikker ut :):) 

• Liker 1
Skrevet

Det finnes såpass mange deilige fitter at det nærmest er umulig og beskrive en favoritt.  

Anonymkode: d7499...2e4

• Liker 2
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg aldri har gjort meg noen store betraktninger rundt det, men litt halvslappe ytre er jo ikke særlig delikat.

• Liker 1
Skrevet

Naken. Jeg foretrekker den naken.

Anonymkode: 81fe0...0c5

• Liker 3
Skrevet

Absolutt ingen betydning. 

Anonymkode: 21840...8df

• Liker 2
Skrevet

Mer å leke med med synlige lange indre kjønnslepper, bare kjedelig å slikke en fitte som bare har en sprekk. 
Digger å se de indre leppene tyte litt ut mellom de ytre når dama dusjer eller lepper som kikker ut å roper på meg når jeg ser hun i doggy eller hun ligger klar for å bli slikket

Anonymkode: 14911...bfe

• Liker 4
Skrevet

Bryr meg ikke. Smaken er viktigst. :nigo:

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg har til gode å ha sett et underliv jeg ikke liker. Aldri hørt en eneste mann klage over det. Dette er en ikke-bekymring. Pass på at kroppen din virker og skap trivsel i og med den. Lykke til!

Skrevet

Foretrekker helst korte både indre og yttre kjønnslepper. Ser litt mere delikat ut da og fint. Men om jeg liker dama og vi passer bra sammen skal det en del til før det blir en dealbreaker. 

Anonymkode: 4b03b...f34

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for kommentarer om kropp.

Kragebein, mod

Skrevet

lLker gjerne litt størrelse på både ytre og indre. Gjør oralsexen enda deiligere synes jeg. Elsker å slikke og suge på fitteleppene.

Skrevet

Jeg liker de best på boks med lang holdbarhetsdato.

Skrevet

Det spiller vel egentlig jævli liten rolle, men om jeg mååå velge går jeg for store indre lepper 👌🏻

Skrevet

Couldn't care less.

/mann 26

Anonymkode: 2f60b...e8c

Skrevet

Det viktigste er at den er ren og ikke lukter ille, da er det utelukket å slikke.
Store eller små lepper ikke så viktig, det er jenta som teller.
Men en velfrisert mus er veldig vakkert da ;)

Anonymkode: 25270...f97

Skrevet

Aldri sett ei fitte jeg ikke har likt, og jeg har vært med et representativt antall.

Skrevet

Fader ass, det er digg å være kvinne med ytre kjønnslepper som synes og se at det er menn som ikke bryr seg. Unødig byrde letter fra skuldre! Takk faen!

Anonymkode: 56ad8...ed4

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker said:

Fader ass, det er digg å være kvinne med ytre kjønnslepper som synes og se at det er menn som ikke bryr seg. Unødig byrde letter fra skuldre! Takk faen!

Anonymkode: 56ad8...ed4

Jeg digger litt lengde på dem - da guider de tunga så fint til klitten når jeg går ned på jenta. Liker forsåvidt små kjønnslepper òg.

Vurderer å vekke jenta ved siden av meg med å gå ned på henne nå.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...