AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #1 Skrevet 12. desember 2017 I dag hadde jeg eksamen i sosialt arbeid. Jeg klarte ikke svare på alle opgavene. Det var en oppgave jeg ikke klarte i det hele tatt og nå er jeg redd dette ødelegger for meg. Svarte bra på de andre oppgavene men jeg fikk hjerneteppe under eksamen og klarte ikke huske svaret på den ene oppgaven. Det sto at alle oppgavene måtte svares på og jeg skrev ned noen stikkord men dette er feil for brukte feil begrep for å svaret på det! Håper ikke dette ødelegger alt for meg nå. Anonymkode: 8b580...891
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #2 Skrevet 12. desember 2017 Ferdig med resten av eksamenene? Lag ordkort eller noe og øv på faget nå i jula, så tar du konteeksmaen i februrar Ikke stress Anonymkode: 6d1fc...92e 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #3 Skrevet 12. desember 2017 Det er uansett ikke noe du ksn gjøre med det nå, eksamen er ferdig. Så slapp av, så kan du heller tenke mer på det når du får den tilbake. hvis du stryker er det bare å ta den om igjen. Anonymkode: 5aa22...a55
Ti.09 Skrevet 12. desember 2017 #4 Skrevet 12. desember 2017 Jeg tror ikke du stryker, det skal mye til før en stryker. Men samtidig så kommer det litt an på sensor og hvordan du svarte på de andre oppgavene. Dersom du stryker eller ikke er fornøyd med karakter, så kan du ta eksamen på nytt. Men jeg er ganske sikker på at du ikke har strøket.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #5 Skrevet 13. desember 2017 Hvis du ikke har svart på den ene oppgaven så har du ikke gjort det eksamensoppgaven ba deg om å gjøre. Tror du stryker på den dessverre. Alle oppgaver må jo være besvart for å bestå. Slik har det vært på mitt studie. Anonymkode: fc3a0...131 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #6 Skrevet 13. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ikke har svart på den ene oppgaven så har du ikke gjort det eksamensoppgaven ba deg om å gjøre. Tror du stryker på den dessverre. Alle oppgaver må jo være besvart for å bestå. Slik har det vært på mitt studie. Anonymkode: fc3a0...131 Dette er ikke gitt. Man må være litt kritisk og ikke at anta at det som gjelder for sitt eget studium kan generaliseres. Dette avhenger helt av emnet. Anonymkode: b2b98...c45
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #7 Skrevet 13. desember 2017 Dersom du har strøket er det ikke verdens undergang. Det er relativt vanlig å stryke i et fag, uten at det betyr at man stryker i alle andre fag. Du får muligheten til å ta eksamen på nytt, det eneste det betyr er litt mer jobb for deg og en ekstra eksamen. Det er ikke noe gøy, men det går bra. Anonymkode: c4e35...884
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #8 Skrevet 13. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette er ikke gitt. Man må være litt kritisk og ikke at anta at det som gjelder for sitt eget studium kan generaliseres. Dette avhenger helt av emnet. Anonymkode: b2b98...c45 Jeg studerer det samme som TS. Anonymkode: fc3a0...131
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #9 Skrevet 13. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg studerer det samme som TS. Anonymkode: fc3a0...131 Nå er det altså ikke bare ett sted man kan studere sosialt arbeid. Anonymkode: b2b98...c45
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #10 Skrevet 13. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er det altså ikke bare ett sted man kan studere sosialt arbeid. Anonymkode: b2b98...c45 Nei,sier du det. Anonymkode: fc3a0...131
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #11 Skrevet 13. desember 2017 På 12.12.2017 den 18.11, Skribent09 skrev: Jeg tror ikke du stryker, det skal mye til før en stryker. Men samtidig så kommer det litt an på sensor og hvordan du svarte på de andre oppgavene. Dersom du stryker eller ikke er fornøyd med karakter, så kan du ta eksamen på nytt. Men jeg er ganske sikker på at du ikke har strøket. Så du har lest eksamensbesvarelsen nice, flott at du er sikker på at h*n ikke har strøket Anonymkode: a5bc8...fed 1
Ti.09 Skrevet 13. desember 2017 #12 Skrevet 13. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du har lest eksamensbesvarelsen nice, flott at du er sikker på at h*n ikke har strøket Anonymkode: a5bc8...fed Jeg er ikke 100 % sikker da, siden jeg ikke har sett eksamensbesvarelsen hennes.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #13 Skrevet 13. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ikke har svart på den ene oppgaven så har du ikke gjort det eksamensoppgaven ba deg om å gjøre. Tror du stryker på den dessverre. Alle oppgaver må jo være besvart for å bestå. Slik har det vært på mitt studie. Anonymkode: fc3a0...131 Dette stusser jeg også over..? Vanligvis må 40 % være riktig for en ståkarakter (E). Anonymkode: 27ba8...9b1
Freesia97 Skrevet 13. desember 2017 #14 Skrevet 13. desember 2017 Tenk positivt. Du stryker mest sannsynlig ikke. 😊 Og hvis du stryker kan du bare ta eksamen opp igjen.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #15 Skrevet 13. desember 2017 Satser på at du består, men om du skulle stryke så er det ingen vits å stresse med det nå. Og stryker du så er det ingen big deal, har selv stryket på 2 eksamener på universitetet. Bare å konte og ta den på nytt. :-) Anonymkode: 6c8f0...eb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå