Gjest Gjesta Skrevet 1. februar 2005 #1 Skrevet 1. februar 2005 I dag ble jeg tante igjen til en liten jente.Hun hadde det travelt og ble født hjemme i senga til mamma`n og pappa`n sin. Storebrødrene på 6,5 og 4,5 er stolte om enn litt sjokkert over begivenheten som "kom så fort" Og tante gleder seg til å hilse på Marie
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2005 #2 Skrevet 1. februar 2005 Gratulerer Det der er skrekksenario at det skal gå så fort :o (er selv 7 mnd på vei) marie er nydelig - faktisk et navn vi også vurderer
Gjest Gjesta Skrevet 1. februar 2005 #3 Skrevet 1. februar 2005 Jeg tror det lå i kortene at det kom til å gå greit for seg, men dette var nok litt i overkant. Gutt nummer 1 kom i grei fart,gutt nummer 2 kom 2 mnd. for tidlig og ganske fort.Husker broren min fortalte at de hadde kommet inn på sykehuset midt på natta,han hadde satt seg ned for å hvile på litt men fikk visst ikke sitte lenge nei for hodet var allerede på vei ut.Og med nummer 3 kommer ikke jenta seg opp av senga en gang Men det gikk bra da.Jenta er frisk og fin og mor og far har det bra.Var litt bekymra for de to andre en stund da for det var jo ikke meninga at disse to skulle overvære begivenheten, men jeg tror det gikk ganske bra :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå