Gå til innhold

Avstemning: Ligge på første date?

Avstemning: Ligge på første date?   

91 stemmer

1. 1. Kunne du hatt sex på første date, hvis kjemien stemmer?

• Ja
      48
    • Nei
      42

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begrunn gjerne svaret!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, er ikke så interessert i å ligge med noen bare fordi jeg har sagt ja til å ta en øl eller kaffe med personen. 

Anonymkode: 6229e...926

Skrevet

Jeg svarer nei fordi jeg rett og slett synes det er for tidlig. Vil bli kjent med folk før jeg deler noe så intimt med dem. 

Anonymkode: 26086...8f8

• Liker 5
Skrevet

Nei. Jeg trenger å kjenne den jeg har sex med bedre enn man gjør etter en date, og dessuten er spenningen ved det seksuelle noe som jeg vil skal vokse. Ved å få det med en gang faller spenningen til 0, istedenfor å vokse. 

Nå er jeg godt etablert, så mitt svar er basert på da jeg var singel. 

• Liker 2
Skrevet

Ja. Om kjemien stemmer så why not! liker å ha sex tidlig (3-4 date) Fin icebreaker for øvrig kos og kroppskontakt (kyssing, stryking osv). Men har kun hatt sex tidlig om det var alkohol i bildet🤣 Hilsen kvinne 28

Anonymkode: fc1c7...791

• Liker 3
Skrevet

Nei, jeg klarer ikke ha sex med noen jeg ikke kjenner, jeg blir ikke tent. Erfaringsmessig tar det fort en måned eller så før jeg i det hele tatt har lyst.

Når det er sagt så dømmer jeg verken folk som har sex på første date eller som venter til de er gift. Hver og én må gjøre nøyaktig det de har lyst til selv. :)

Anonymkode: 7b4e7...b9e

• Liker 3
Skrevet

Fordi sex er digg, fordi kjemien og begjæret som gjør at man blir fysiske fort  er et veldig godt tegn for et forhold, og fordi det å ligge der etterpå eller å våkne sammen er en perfekt situasjon for å bli kjent.

Anonymkode: 27c1f...a1e

• Liker 2
Gjest Minesveiper
Skrevet

Det kommer egentlig litt an på. Hvis jeg ser vekk fra ons så har jeg kjent de jeg havnet til sengs med på første date fra før. Så det var på en måte ikke sex ved første møte. 

Skrevet

Ja hvorfor ikke? Hvis kjemien er der er det ingen grunn til å lage seg unaturlige regler om hvor mange timer og minutt man må ha kjent hverandre først

Hvis jeg må bruke flere uker på å bli tiltrukket til jenta var hun ikke spesielt tiltrekkende i utgangspunktet. Personligheten ser man uansett med en gang, og førsteinntrykk endrer seg sjeldent mye

Skrevet

why not?

Anonymkode: ee025...65b

Skrevet

Ja, pleier å ha sex først også eventuelt date etterpå :fnise:

Skjønner ikke vitsen med å gå på date hvis man ikke har tenkt å ligge en gang, da er man ikke tiltrukket av personen tenker jeg.

Anonymkode: affee...204

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, pleier å ha sex først også eventuelt date etterpå :fnise:

Skjønner ikke vitsen med å gå på date hvis man ikke har tenkt å ligge en gang, da er man ikke tiltrukket av personen tenker jeg.

Anonymkode: affee...204

Du vet at tiltrekning skjer på flere plan, ikke bare det seksuelle? For de fleste må tiltrekning på et emosjonelt nivå være til stede for at det skal være potensiale for et fremtidig forhold.

Selv må jeg være tiltrukket emosjonelt før jeg kan bli seksuelt tiltrukket.

Anonymkode: 7b4e7...b9e

• Liker 4
Skrevet

Nei, ikke hvis det er håp om noe seriøst.

Skrevet

Jeg liker å vente, jeg. 

Men uff, må nesten innrømme at jeg og kjæresten, om det ikke gikk så langt som hele veien, var ganske nære allerede på første date. Etter det tok vi et par skritt tilbake og ble kjent før vi stred til verket igjen. Da ble det veldig, veldig fint. Jeg liker å bygge opp spenninga litt. Og det viser seg oftest å være meg det står på. (Kan være mine fordommer, men menn virker lettere å be) 

• Liker 1
Skrevet

These hoes aint royal 

Anonymkode: 03e7f...c24

• Liker 1
Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Liker å vente. Gjerne lenger enn 3 dater og, la spenningen bygge seg opp litt. 

Skrevet

som litt yngre var jeg veldig opptatt av inntrykket jeg ga, men når jeg ble 20 så gjorde jeg det som føles riktig der og da. Forrige mann jeg hadde sex med på første date, ble kjæresten min og vi er samboere på tredje året nå :) 

Anonymkode: bb1d2...50e

Skrevet
17 minutter siden, puzi88 skrev:

Denne tråden viser egentlig veldig godt hvorfor menn velger tøm og røm. Hvorfor menn ikke vil binde seg eller ha forhold. Når norske kvinner i Norge 2017 er like billige som en cheeseburger på mcdonalds så skjønner jeg det godt

Men hva med menna? Hvorfor i helvete er det kvinnene som er billige når menn ligger rundt som bare det? Hva er greia? Lever vi i steinalderen eller?

Anonymkode: a9905...878

• Liker 1
Skrevet

Nei, men det ville kanskje vært relevant med en slik begrunnelse i selve posten. Tenker de fleste menn svarer "ja" og de fleste kvinner svarer "nei". 

Anonymkode: b8416...36d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...