AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #1 Skrevet 12. desember 2017 Samme partner i 23 år. Blir ofte så sår etter samleie, selv om jeg er våt. Forslag? Anonymkode: ed156...02b
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #2 Skrevet 12. desember 2017 Glidemiddel. Anonymkode: 1e480...bb3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #3 Skrevet 12. desember 2017 Dette skjer med meg å! Skjer oftest når vi puler flere ganger etter hverandre at jeg blir mer sår etterhvert. Antageligvis fordi jeg ikke er våt nok de neste gangene for da bruker vi ikke så mye tid på foreplay. Anonymkode: d3026...fee
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #4 Skrevet 13. desember 2017 Glidemiddel! Var en åpenbaring å bli så "gammel" at jeg måtte begynne med det. Sexen ble plutselig mye bedre. Burde brukt glid mange år før... Anonymkode: 34917...fbb
Sphynx Skrevet 13. desember 2017 #6 Skrevet 13. desember 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette skjer med meg å! Skjer oftest når vi puler flere ganger etter hverandre at jeg blir mer sår etterhvert. Antageligvis fordi jeg ikke er våt nok de neste gangene for da bruker vi ikke så mye tid på foreplay. Anonymkode: d3026...fee Sier seg selv at man blir sår hvis man puler mange ganger etter hverandre. MEN til den andre av dere som sa noe ala blitt gammel, bruker glid. Det har nødvendighvis ikke noe med alderdom å gjøre, eller at man ikke er våt nok.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå