Gå til innhold

skal flytte fra leiligheten og må kaste seng. Hvor kan jeg gjøre det?

mann20

Anbefalte innlegg

har allerede annonse på finn

Endret av mann20
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

1 minutt siden, Wonders skrev:

Ikke glem det koster penger å kaste søppelet.

Har aldri betalt på Haraldrud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Oppgitt78 said:

Ut vinduet er jo et alternativ, men det er sikkert lurere å bruke nærmeste søppelplass..

Jeg har bodd i Oslo, og jeg blir rett og slett flau over folk når jeg ser de bruker gata si som søppelplass. Det har dukket opp senger, madrasser, kjøleskap, kommoder mm som bare står og slenger på gata. 
Ja det koster penger å bli kvitt søppel. Derfor håper jeg at folk kan ta seg den kostnaden. 

Antar TS spør siden h*n ikke har bil. 
Derfor foreslår jeg småjobber på finn. Man avtaler pris på forhånd og stort sett er begge parter fornøyd. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Wonders skrev:

Jeg har betalt på Grønnmo.

Nettopp derfor jeg drar på Haraldrud.  Gratis. Men man må sortere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å legge ut gratis (eller for en billig penge) hos for eksempel finn.no eller lignende? 

Mot at kjøper kommer og henter, så slipper du å stresse med levering - eller kjøre sengen til søppelsynga... 

Anonymkode: 6abc9...7a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hva med å legge ut gratis (eller for en billig penge) hos for eksempel finn.no eller lignende? 

Mot at kjøper kommer og henter, så slipper du å stresse med levering - eller kjøre sengen til søppelsynga... 

Eller bare gi bort på finn om det er noe man vil bli kvitt. Må ikke tjene penger på alt
Særlig når man bor i Oslo er det "lett" å bli kvitt det man ser på som "søppel". 
Forhåpentligvis noen andre som kan bruke det. Vinn vinn situasjon

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, kaleidoskop skrev:

Eller bare gi bort på finn om det er noe man vil bli kvitt. Må ikke tjene penger på alt
Særlig når man bor i Oslo er det "lett" å bli kvitt det man ser på som "søppel". 
Forhåpentligvis noen andre som kan bruke det. Vinn vinn situasjon

Men Haraldrud er ingen fylling. Den er en gjenvinningsstasjon der alt går til...gjenvinning! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jerry Lee skrev:

Nettopp derfor jeg drar på Haraldrud.  Gratis. Men man må sortere.

problemet er jo at jeg har ikke bil så hvordan skal jeg transportere den? kan jeg bli straffet for kaste den på gata?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, mann20 skrev:

problemet er jo at jeg har ikke bil så hvordan skal jeg transportere den? kan jeg bli straffet for kaste den på gata?

Ja. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 12.12.2017 den 14.02, mann20 skrev:

har allerede annonse på finn

Det koster en 50 lapp å levere et billass til gjenbruksstajonenen i Bergen. Skru sengen fra hverandre og lever den inn. Det klarer alle og enhver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.12.2017 den 14.16, AnonymBruker skrev:

Det er enomrt med gratis senger og madrasser på Finn. Akkurat seng og madrass er det vanskelig å kvitte seg med på finn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...