AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #1 Skrevet 12. desember 2017 Hei! Jeg er gullmedlem hos Kicks, og har lenge opplevd at jeg ikke får magasinet med tilhørende rabattkoder og verdikuponger (får for tiden mail når det er siste dag man kan bruke kupongen). Har kontaktet kundeservice 3 ganger med problemet, men det vedvarer fortsatt etter de har "fikset det". Nå sist endret de adresse, som visstnok var feil (noe jeg ikke helt forstår, siden jeg har fått magasinet et par ganger til denne adressen), men er to magasiner jeg ikke har fått etter dette. UTROLIG irriterende når man handler mye og ikke får det man skal ha som medlem. Er det noen andre som har problemer med dette? Tror jeg må ta kontakt enda en gang for å klage og be de kontakte budservice. Anonymkode: ded79...616
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #2 Skrevet 12. desember 2017 Er det ikke ca. annenhver mnd. da tro? Jeg fikk julemagasinet sist nå i november, da varte kupongene til 5. desember. Er gullmedlem og kupongjunkie selv, så skjønner dette er irriterende. Anonymkode: ea54f...a27
MissLucy Skrevet 13. desember 2017 #3 Skrevet 13. desember 2017 (endret) På 12.12.2017 den 13.29, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg er gullmedlem hos Kicks, og har lenge opplevd at jeg ikke får magasinet med tilhørende rabattkoder og verdikuponger (får for tiden mail når det er siste dag man kan bruke kupongen). Har kontaktet kundeservice 3 ganger med problemet, men det vedvarer fortsatt etter de har "fikset det". Nå sist endret de adresse, som visstnok var feil (noe jeg ikke helt forstår, siden jeg har fått magasinet et par ganger til denne adressen), men er to magasiner jeg ikke har fått etter dette. UTROLIG irriterende når man handler mye og ikke får det man skal ha som medlem. Er det noen andre som har problemer med dette? Tror jeg må ta kontakt enda en gang for å klage og be de kontakte budservice. Anonymkode: ded79...616 Jeg er også gullmedlem, og har nøyaktig samme erfaring, og har klaget til kundeservice flere ganger de siste månedene, men får fortsatt ingenting. EN gang fikk jeg en 20% kupong på mail etter å ha purret flere ganger, men den gikk ut på dato et par uker senere, så jeg rakk ikke å bruke den. Jeg har har flere tusen bonuspoeng utestående, men får ingenting igjen for dem. Da jeg fikk kuponger regelmessig klarte jeg å utnytte dem slik at jeg alltid fikk 20% på mine faste kjøp, men nå betaler jeg fullt for alt. Er også interessert i å høre om det er mange som har samme erfaring, for da kan man jo vise dem denne tråden. Endret 13. desember 2017 av Amafalathiel 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #4 Skrevet 13. desember 2017 Så synd å høre. Jeg pleide også å få 20 % på kjøpene mine hver gang jeg handlet, er langt unna dette nå på grunn av at jeg ikke får kupongene.. Anonymkode: ded79...616
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #5 Skrevet 14. desember 2017 Jeg er også gullmedlem. Har aldri hatt noen problemer og har alltid fått bladene som kommer, med kuponger og det som følger med. Siste bladet jeg fikk var Kicks Special Edition som varer fra 6.12- 24.12. Før det var det nr.7. Anonymkode: fddd9...8ae 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #6 Skrevet 15. desember 2017 Det har jeg heller ikke fått... Takk for tilbakemeldingen, for forsøke å kontakte de på nytt. Anonymkode: ded79...616
laperla Skrevet 15. desember 2017 #7 Skrevet 15. desember 2017 Jeg er gull- og vipmedlem. Får magasin og rabattkuponger hver måned tilpasset hvilket rangering jeg har. Etter at jeg har blitt vipmedlem får jeg gjere ekstra tilbud på mail. Får også vareprøver med i magasinet, det fikk jeg ikke før når jeg var bronse- og sølvmedlem. Ettersom jeg handler, blir blir det sendt med bounssjekk. Som anonym sier, siste magasinet jeg fikk var no.7., der kupongene varer fra 6. des - 24. des.
Mamasa Skrevet 18. desember 2017 #8 Skrevet 18. desember 2017 Jeg er også gullmedlem, men har ikke fått det siste bladet. Har sendt mail til Kicks om det, men ikke fått noe svar.
MissLucy Skrevet 18. desember 2017 #9 Skrevet 18. desember 2017 1 minutt siden, Mamasa skrev: Jeg er også gullmedlem, men har ikke fått det siste bladet. Har sendt mail til Kicks om det, men ikke fått noe svar. jeg har mailet dem minst to ganger sidne den tråden startet, men har fått null respons
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #10 Skrevet 20. desember 2017 På 18.12.2017 den 13.33, Amafalathiel skrev: jeg har mailet dem minst to ganger sidne den tråden startet, men har fått null respons Sendte Mail på fredag, men ingen svar her heller.. Anonymkode: ded79...616
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #11 Skrevet 23. desember 2017 Da fikk jeg endelig svar på mail, dessvere var det den samme gamle "beklager, magasinet skal ha blitt sendt...." I tillegg fikk jeg beskjed om å ta kontakt med Bring, men vil ikke dette være deres ansvar? Anonymkode: ded79...616
MissLucy Skrevet 23. desember 2017 #12 Skrevet 23. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Da fikk jeg endelig svar på mail, dessvere var det den samme gamle "beklager, magasinet skal ha blitt sendt...." I tillegg fikk jeg beskjed om å ta kontakt med Bring, men vil ikke dette være deres ansvar? Anonymkode: ded79...616 jeg fikk også svar for et par dager siden, og da hadde de vært i kontakt med IT-avdelingen. Det viser seg at jeg ligger inne med feil fødselsdato (det er min datters dato, og ingen skjønner hvordan det har skjedd), derfor har jeg ikke fått post, fordi jeg var registrert som under 16 år.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #13 Skrevet 25. desember 2017 På 23.12.2017 den 23.48, Amafalathiel skrev: jeg fikk også svar for et par dager siden, og da hadde de vært i kontakt med IT-avdelingen. Det viser seg at jeg ligger inne med feil fødselsdato (det er min datters dato, og ingen skjønner hvordan det har skjedd), derfor har jeg ikke fått post, fordi jeg var registrert som under 16 år. Jeg svarte og sa de skulle kontakte bring. Fikk svar om at det måtte jeg gjøre selv. Kjenner jeg blir skikkelig frustrert over mangelen på kundeservice hos kicks... Anonymkode: ded79...616
FlikkFlakk Skrevet 27. desember 2017 #14 Skrevet 27. desember 2017 Jeg er også gullmedlem, får alltid bladene med rabattkodene til rett tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå