Gå til innhold

Kicks magasin med rabattkuponger - hvor ofte får man?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er gullmedlem hos Kicks, og har lenge opplevd at jeg ikke får magasinet med tilhørende rabattkoder og verdikuponger (får for tiden mail når det er siste dag man kan bruke kupongen). Har kontaktet kundeservice 3 ganger med problemet, men det vedvarer fortsatt etter de har "fikset det". Nå sist endret de adresse, som visstnok var feil (noe jeg ikke helt forstår, siden jeg har fått magasinet et par ganger til denne adressen), men er to magasiner jeg ikke har fått etter dette. UTROLIG irriterende når man handler mye og ikke får det man skal ha som medlem. Er det noen andre som har problemer med dette? Tror jeg må ta kontakt enda en gang for å klage og be de kontakte budservice. 

Anonymkode: ded79...616

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke ca. annenhver mnd. da tro? Jeg fikk julemagasinet sist nå i november, da varte kupongene til 5. desember. Er gullmedlem og kupongjunkie selv, så skjønner dette er irriterende. 

Anonymkode: ea54f...a27

Skrevet (endret)
På 12.12.2017 den 13.29, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg er gullmedlem hos Kicks, og har lenge opplevd at jeg ikke får magasinet med tilhørende rabattkoder og verdikuponger (får for tiden mail når det er siste dag man kan bruke kupongen). Har kontaktet kundeservice 3 ganger med problemet, men det vedvarer fortsatt etter de har "fikset det". Nå sist endret de adresse, som visstnok var feil (noe jeg ikke helt forstår, siden jeg har fått magasinet et par ganger til denne adressen), men er to magasiner jeg ikke har fått etter dette. UTROLIG irriterende når man handler mye og ikke får det man skal ha som medlem. Er det noen andre som har problemer med dette? Tror jeg må ta kontakt enda en gang for å klage og be de kontakte budservice. 

Anonymkode: ded79...616

Jeg er også gullmedlem, og har nøyaktig samme erfaring, og har klaget til kundeservice flere ganger de siste månedene, men får fortsatt ingenting.

EN gang fikk jeg en 20% kupong på mail etter å ha purret flere ganger, men den gikk ut på dato et par uker senere, så jeg rakk ikke å bruke den. Jeg har har flere tusen bonuspoeng utestående, men får ingenting igjen for dem. 

Da jeg fikk kuponger regelmessig klarte jeg å utnytte dem slik at jeg alltid fikk 20% på mine faste kjøp, men nå betaler jeg fullt for alt.

Er også interessert i å høre om det er mange som har samme erfaring, for da kan man jo vise dem denne tråden.

 

Endret av Amafalathiel
  • Liker 1
Skrevet

Så synd å høre. Jeg pleide også å få 20 % på kjøpene mine hver gang jeg handlet, er langt unna dette nå på grunn av at jeg ikke får kupongene..

Anonymkode: ded79...616

Skrevet

Jeg er også gullmedlem. Har aldri hatt noen problemer og har alltid fått bladene som kommer, med kuponger og det som følger med. Siste bladet jeg fikk var Kicks Special Edition som varer fra 6.12- 24.12. Før det var det nr.7. 

Anonymkode: fddd9...8ae

  • Liker 1
Skrevet

Det har jeg heller ikke fått... Takk for tilbakemeldingen, for forsøke å kontakte de på nytt. 

Anonymkode: ded79...616

Skrevet

Jeg er gull- og vipmedlem. Får magasin og rabattkuponger hver måned tilpasset hvilket rangering jeg har. Etter at jeg har blitt vipmedlem får jeg gjere ekstra tilbud på mail. Får også vareprøver med i magasinet, det fikk jeg ikke før når jeg var bronse- og sølvmedlem. Ettersom jeg handler, blir blir det sendt med bounssjekk. Som anonym sier, siste magasinet jeg fikk var no.7., der kupongene varer fra 6. des - 24. des.

Skrevet

Jeg er også gullmedlem, men har ikke fått det siste bladet. Har sendt mail til Kicks om det, men ikke fått noe svar. 

Skrevet
1 minutt siden, Mamasa skrev:

Jeg er også gullmedlem, men har ikke fått det siste bladet. Har sendt mail til Kicks om det, men ikke fått noe svar. 

jeg har mailet dem minst to ganger sidne den tråden startet, men har fått null respons :fart2:

Skrevet
På 18.12.2017 den 13.33, Amafalathiel skrev:

jeg har mailet dem minst to ganger sidne den tråden startet, men har fått null respons :fart2:

Sendte Mail på fredag, men ingen svar her heller.. 

Anonymkode: ded79...616

Skrevet

Da fikk jeg endelig svar på mail, dessvere var det den samme gamle "beklager, magasinet skal ha blitt sendt...." I tillegg fikk jeg beskjed om å ta kontakt med Bring, men vil ikke dette være deres ansvar?

Anonymkode: ded79...616

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da fikk jeg endelig svar på mail, dessvere var det den samme gamle "beklager, magasinet skal ha blitt sendt...." I tillegg fikk jeg beskjed om å ta kontakt med Bring, men vil ikke dette være deres ansvar?

Anonymkode: ded79...616

jeg fikk også svar for et par dager siden, og da hadde de vært i kontakt med IT-avdelingen. Det viser seg at jeg ligger inne med feil fødselsdato (det er min datters dato, og ingen skjønner hvordan det har skjedd), derfor har jeg ikke fått post, fordi jeg var registrert som under 16 år. 

Skrevet
På 23.12.2017 den 23.48, Amafalathiel skrev:

jeg fikk også svar for et par dager siden, og da hadde de vært i kontakt med IT-avdelingen. Det viser seg at jeg ligger inne med feil fødselsdato (det er min datters dato, og ingen skjønner hvordan det har skjedd), derfor har jeg ikke fått post, fordi jeg var registrert som under 16 år. 

Jeg svarte og sa de skulle kontakte bring. Fikk svar om at det måtte jeg gjøre selv. Kjenner jeg blir skikkelig frustrert over mangelen på kundeservice hos kicks... 

Anonymkode: ded79...616

Skrevet

Jeg er også gullmedlem, får alltid bladene med rabattkodene til rett tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...