Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan man opphever blokkering på Instagram? 

Det står at jeg skal gå inn på profilen og trykke fjern blokkering ...men den er jo ikke søkbar etter at blokkerte... og når går inn på blokkerte får jeg opp navnet, men når trykker får jeg at profilen ikke finnes. Dette står på alle jeg har blokkert...

Anonymkode: 94116...931

Skrevet

Gå på instillinger, så på blokkerte kontakter. 

Anonymkode: eccf2...55c

Skrevet

Jeg kan søke på de jeg har blokkert. Tenker da at han kanskje har blokkert deg også? 

Anonymkode: d7be3...ef1

• Liker 1
Skrevet

Han har blokkert deg tilbake.

Anonymkode: 9f938...087

• Liker 5
  • 7 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Så hvis x også har blokkert, kan ikke jeg oppheve min?? Dvs at vi aldri mer kan følge hverandre?

Anonymkode: 18224...6ff

AnonymBruker
Skrevet

Ingen som vet?

AnonymBruker
Skrevet

Han har blokkert deg også. Ellers hadde du funnet han. Send en brevdue eller SMS.

Anonymkode: f4800...a9f

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det skjønner jeg :)  Men kan jeg derfor aldri oppheve min egen bliokkering, og vi kan aldri følge hverandre igjen? Det er spørsmålet :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg finner han jo under "blokkerte personer" hos meg selv, men det går ikke og klikke seg inn på ham, siden han også har blokkert meg. Så da får jeg ikke opphevet blokkeringen min...?

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ingen?

Skrevet

To personer kan ikke blokkere hverandre på SoMe. Når den ene er blokkert så forsvinner den for den andre. Viss du går inn på innstillinger (de tre prikkene) og blar deg nedover til blokkerte kontakter så burde han være der. Viss ikke, så har han blokkert deg, men du har ikke blokkert ham.

Jeg blokkerte en person på instagram og den personen forsvant helt "der ute", også på søkefeltet. Viss de fremdeles er synlig så er det bare dårlig oppdatert for de skal forsvinne.

AnonymBruker
Skrevet

Det går visst utmerket på instagram, for jeg har nylig greid det... han blokkerte meg først, men det hang igjen en kommentar fra han under et av mine bilder, så jeg trykte meg inn via den. Kom opp "finner ikke bruker", men de tre prikkene på profilen hans kom opp, så jeg gjikk inn og blokkerte. Nå er han på blokkeringslista mi, men det er helt umulig å trykke seg inn, så jeg får ikke opphevet. Får vi aldri fulgt hverandre da?

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det går visst utmerket på instagram, for jeg har nylig greid det... han blokkerte meg først, men det hang igjen en kommentar fra han under et av mine bilder, så jeg trykte meg inn via den. Kom opp "finner ikke bruker", men de tre prikkene på profilen hans kom opp, så jeg gjikk inn og blokkerte. Nå er han på blokkeringslista mi, men det er helt umulig å trykke seg inn, så jeg får ikke opphevet. Får vi aldri fulgt hverandre da?

Javel, men da får du bare leve med blokkeringen da. Skjønner jo overhodet ikke vitsen med å blokkere noen som har blokkert deg. 

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, Mass skrev:

Javel, men da får du bare leve med blokkeringen da. Skjønner jo overhodet ikke vitsen med å blokkere noen som har blokkert deg. 

Selvsagt fordi jeg vet at han opphever blokkeringen innimellom, og snoker på min profil ;) det kan man jo gjøre så mye man vil daglig på instagram i motsetning til facebook. Men takk for "tipset". Jeg skal prøve og leve med blokkeringen ;)

AnonymBruker
Skrevet
På 4.8.2018 den 0.12, AnonymBruker skrev:

Absolutt ingen?

Du får ikke fulgt den som blokkerte deg før vedkommende tar vekk blokkering. Enkelt og greit. Da ønsker ikke vedkommende at du skal følge

Anonymkode: 1e8ee...527

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...