Gå til innhold

Klementiner

Anbefalte innlegg

Skrevet

:bond:  Er så dritt lei -  år etter år er hver tredje klementin enten dårlig eller smaker råttent.   Jeg tar de som lukter frisk og gode og er litt harde.  Men uansett er det et helvete å få en hele pose med gode klementiner!  

Anonymkode: e99b0...116

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er det bare. Må regne med noe svinn. Ingen som klarer å se hva som er inne i skallet. 

Anonymkode: 23761...5d6

Skrevet

Utrolig hva man skal syte over. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sånn er det bare. Må regne med noe svinn. Ingen som klarer å se hva som er inne i skallet. 

Joda. Man kan faktisk se og kjenne det. Bare TS som ikke har erfaringen med det.

Og om klementiner har steiner er de " feilvare "...blitt bestøvet fra sitrontrær i nærheten.  Klementiner skal ikke ha steiner.

Skrevet

First price sine var faktisk bedre enn cevita sine. Men de sier at det er ventet bedre partier nå pga kaldere netter og dermed saftigere og mer holdbar vare.

Skrevet
35 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Joda. Man kan faktisk se og kjenne det. Bare TS som ikke har erfaringen med det.

Og om klementiner har steiner er de " feilvare "...blitt bestøvet fra sitrontrær i nærheten.  Klementiner skal ikke ha steiner.

Klementiner har alltid steiner litt langt ut i sesongen.

Anonymkode: 1828c...dc1

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klementiner har alltid steiner litt langt ut i sesongen.

Anonymkode: 1828c...dc1

Mulig det. Men da har de altså blitt befruktet av sitrontrær og er pr.def. feilvare.  :)

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Utrolig hva man skal syte over. 

Seriøs? Er du emne politi da?  Skriv neste gang med ekte innlogging din slik at jeg kan spørre deg hver gang jeg skal delta her for å passe på at det er lov ok? 

Anonymkode: e99b0...116

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...