Gå til innhold

Daten reiser hjem på ferie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså har møtt en fyr. Vi har skrevet sammen siden tidlig i November.

vi har møttes tidligere og han var nå her fra i går til i dag. Han reiser altså i morgen og blir borte en mnd.

Vi er jo ikke så godt kjent ennå, men vil virkelig fortsette å bli kjent med han. Han er veldig vanskelig å forstå seg på, og skjuler veldig godt hva han syntes( eller at jeg er elendig på å lese signaler).

Bør jeg bare vente å se om han tar kontakt i ferien? Tenkte kanskje å sende han en melding og ønske han god ferie i kveld.

Jeg er vant med at ting går litt fortere, og vet liksom ikke helt hva jeg bør gjøre.

Anonymkode: b6402...6cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Daten min reiser også vekk, ting er ganske ferskt, så litt redd det dabbet av. 

Syns du fint kan sende en melding og ønske han god ferie. Er ikke så mye annet å gjøre enn å prøve å opprettholde kontakten mens han er vekke. Det avhenger selvfølgelig av at han også legger inn en innsats. 

• Liker 1
Skrevet

Daten min reiser til Syden i jula. 

Synes det er litt trist selvom jeg er glad på hans vegne . Savnet blir stort men blir veldig godt å treffes når man møtes igjen☺ 

Anonymkode: 32402...2d6

Skrevet

Er jo bare å sende melding?

Ser ikke vitsen med å fundere på hva man skal og ikke skal når det er avklart at man dater.

Skrevet

Ja, sendte melding, men fikk ikke svar før i dag tidlig for han hadde sovna da jeg sendte den.

uansett vet jeg jo nå at han skal treffe familie og venner så vil i hvertfall ikke mase nå.

Dessverre tenker jeg alt for mye på alt. Har alltid vært slik med alt, ikke bare han her. For å ikke bli helt gal har jeg startet å skrive ting i notes på tlf også lese igjennom senere. Noe skriver jeg bare for å få det ut🙈

Vurderer å si at jeg liker han, uten at det ender opp med å høres ut som jeg vil gifte meg i mårra. 

Ts

Anonymkode: b6402...6cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...