Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde et inngrep på stortåa mi i går (mandag), grunnet inngrodd negl. Jeg ble derfor sykemeldt til neste mandag, grunnet jobben min. Jeg jobber på en småbarnsavdeling på barnehage, så derfor ikke så lett å ta hensyn til smerter og ro på arbeid. 

Er det da akseptabelt at jeg drar på kino onsdag? Fikk premierebilletter i bursdagsgave, så får litt dårlig samvittighet vist de ikke blir brukt.  Legen sa at jeg burde ha foten høgt den aller første tiden, men ellers være i ro og ta hensyn til smerter

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ville jeg vært i ro, etter legens anbefaling

Skrevet (endret)

Selvfølgelig 😊 hvis formen tillater det 😊

Endret av Jente37
Skrevet (endret)

Jeg kjenner allerede i dag, at det er mye lettere å gå og ikke like så vondt. Men legen vil at jeg skal være hjemme "såpass" lenge pga at jeg ikke skal anstrenge foten mer en nødvendig, smerter og for at de ikke er lett å ta hensyn på jobb i forhold til dette

Endret av weøw
Skrevet

Jeg ville ikke reagert om en kollega gikk på kino, om h*n var sykemeldt grunnet operasjon. 
Kino er jo stillesitting. 

Skrevet

Gå på kino. Du har lov til å leve, du har operert foten. Jeg ville nok ikke stått en hel dag i slalombakken, eller løpt rundt på ett kjøpesenter, men et par timer på kino er noe annet. 

Ihverstefall får du humpe rundt på krykker, tilfelle noen ser deg :P

Anonymkode: 212d7...45a

Skrevet

Jeg ville gått, om du kjenner at du greier det og formen er bra. Det er stor forskjell på å være på jobb, hvor foten din er utsatt for uforlikte barn og alt det medfører, og det å være på kino hvor du kan ta hensyn til foten din. Gå på kino med god samvittighet. God bedring!

Anonymkode: 424cf...44e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...