AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #1 Skrevet 12. desember 2017 Chatter ofte med en mann som er gift og er fra tidligere bekjent av meg og samboer. Bor i en annen del av landet så har ikke truffet dem på flere år. Snakker mest om løst og fast, barna og jobben. Helt platonisk fra min side (og hans har jeg alltid trodd) men i det siste har det kommet noen komplimenter fra ham angående utseende mitt. Han er fra en annen kultur der de nok er mer åpne så har ikke lagt noe i det. Har gjerne svart takk, at det var hyggelig, men det kommer bare mer og jeg vet ikke hvordan jeg skal svare lenger uten at det blir dumt... Vil jo ikke legge mer i det enn det det faktisk er heller... Noen råd? Anonymkode: fe8b6...97b
Gjest Mummijenta Skrevet 12. desember 2017 #2 Skrevet 12. desember 2017 Ville gitt han grei beskjed om at de mange komplimentene som handler om ditt fine utseende ikke passer seg når han er gift. Det er greit for en gift mann, synes jeg, å si at en venninne ser pen ut, har fine kler o.l., uten at han legger noe i det. Men her virker det som at han også muligens ønsker samme oppmerksomhet fra deg.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #3 Skrevet 12. desember 2017 Han har lyst på deg, i det minste litt sexting. Om du ikke har lyst på han, og samtalen bare er platonisk, hvorfor gidde? Avslutt på en ryddig måte og ikke snakk mer med han? Anonymkode: ac7a9...de3 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #4 Skrevet 12. desember 2017 Tja, syntes det er vanskelig å si ifra på en fin måte uten at det blir kleint. Har ikke lyst å avslutte kontakten heller, selv om det er platonisk. Anser han vel som en god venn selv om vi ikke treffes, chatter flere ganger i uka. Hvordan kan jeg gå frem for å finne ut om det er noen baktanke med det han skriver? ts Anonymkode: fe8b6...97b
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #5 Skrevet 12. desember 2017 Kan du ikke spørre rett ut om han flørter? Anonymkode: ac7a9...de3
Uni Skrevet 12. desember 2017 #6 Skrevet 12. desember 2017 Jeg tror ihvertfall det er lurt å ikke takke for komplimenter på utseendet, fordi det kan tolkes som at du setter pris på det. Jeg ville startet med å ignorere komplimentene helt. Så er det å følge med på hvor mye og hva slags varme følelser han viser. Det blir ofte lettere å vurdere hva som er flørting hvis du spør deg selv om han ville sagt de samme tingene til andre venner, mannlige venner, familie eller kolleger. Ting han kun sier til deg fordi du er en dame som han liker utseendet på, det er flørting. Slike ting må enten ignoreres eller settes på plass, sørg for at han ikke tror du verdsetter det, for han kommer til å eskalere ting helt til han møter motstand. 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #7 Skrevet 16. desember 2017 Ville bare oppdatere med at han var ute etter noe mer (chatting altså). Men etter at jeg forklarte at jeg ikke var det har han sagt at han ikke skal trå over linja igjen og håper vi kan fortsette å chatte slik vi har pleid å gjøre, så jeg tenker det skal fungere fint videre. Takk for alle råd 🙂 ts Anonymkode: fe8b6...97b
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #8 Skrevet 16. desember 2017 Han er ute etter noen å være utro med mao. Anonymkode: e6f5f...67e
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #9 Skrevet 16. desember 2017 Ehm....ikke for å være fordomsfull, men om han er fra en annen kultur så kan han ta det som en invitasjon bare det at du chatter med han. Alt etter hvor han er fra selvsagt. Selv hadde jeg ikke gjort dette med noen gift mann i det hele tatt, særlig ikke flere ganger i uka, syns det er litt rart egentlig. Anonymkode: 83f4f...81a 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #10 Skrevet 16. desember 2017 På 12.12.2017 den 10.57, AnonymBruker skrev: Chatter ofte med en mann som er gift og er fra tidligere bekjent av meg og samboer. Bor i en annen del av landet så har ikke truffet dem på flere år. Snakker mest om løst og fast, barna og jobben. Helt platonisk fra min side (og hans har jeg alltid trodd) men i det siste har det kommet noen komplimenter fra ham angående utseende mitt. Han er fra en annen kultur der de nok er mer åpne så har ikke lagt noe i det. Har gjerne svart takk, at det var hyggelig, men det kommer bare mer og jeg vet ikke hvordan jeg skal svare lenger uten at det blir dumt... Vil jo ikke legge mer i det enn det det faktisk er heller... Noen råd? Anonymkode: fe8b6...97b Vet din samboer om disse samtalene, innholdet i samtalene og hyppigheten? Anonymkode: 15590...399 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #11 Skrevet 16. desember 2017 Vi har chattet i flere år, varierer med perioder der vi ikke snakkes på månedsvis og perioder der vi snakker flere ganger i uka, som nå. Nevner det ikke til samboeren HVER gang vi chatter, på lik linje som om jeg ikke alltid sier at jeg traff 'Per' og 'Pål' på jobb og snakket om løst og fast, eller andre bekjentskaper. Har aldri tenkt at jeg burde det, nevner bare slike ting fra tid til annen, gjerne om vi er inne på liknende temaer i samtalene. Har vel aldri sett på ham som en utro type, han forklarte at han bare ble litt revet med pga noen bilder av meg på fb. ts Anonymkode: fe8b6...97b
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #12 Skrevet 16. desember 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ehm....ikke for å være fordomsfull, men om han er fra en annen kultur så kan han ta det som en invitasjon bare det at du chatter med han. Alt etter hvor han er fra selvsagt. Selv hadde jeg ikke gjort dette med noen gift mann i det hele tatt, særlig ikke flere ganger i uka, syns det er litt rart egentlig. Anonymkode: 83f4f...81a Så du tekster eller meldes eller snakker ikke ukentlig med noen utenfor din nære familie utenom din samboer? Sånn helt oppriktig? For i 2017 er ikke innover- eller utovertiss et kriterie for vennskap, vil jeg håpe. Og som vi alle vet kan jo hun gifte venninna di like godt være bifil og på jakt etter en dame å ha sex med som han gifte kompisen din er på jakt etter deg. Åpenbart. Anonymkode: c9f9d...51c
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #13 Skrevet 16. desember 2017 Hvorfor skal du være venn med og chatte med en som er "tidligere bekjent av deg og samboer"? Hvorfor så viktig å opprettholde kontakt med en som bare er en bekjent? Det hadde ikke kostet meg fem øre engang å bryte dette vennskapet, du kan slette han eller ignorere han, og la samboeren din være den som bevarer bekjentskapet om det er så viktig for dere. Sikker på du ikke liker komplimentene og oppmerksomheten siden du vil tviholde på han? Anonymkode: 2acb1...f98 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #14 Skrevet 16. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ville bare oppdatere med at han var ute etter noe mer (chatting altså). Men etter at jeg forklarte at jeg ikke var det har han sagt at han ikke skal trå over linja igjen og håper vi kan fortsette å chatte slik vi har pleid å gjøre, så jeg tenker det skal fungere fint videre. Takk for alle råd 🙂 ts Anonymkode: fe8b6...97b Da er du veldig naiv. Hvordan ville du følt det om kjæresten din chattet med en jente flere ganger i uka eller i det minste fast og jevnlig i flere år, som var ute etter noe mer med han? Anonymkode: 2acb1...f98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå