Gå til innhold

Dere med clip on Hair extensions - se hit

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger hjelp. Kjøpt meg skikkelig clip on Hair extensions til altfor mye penger .... tilpasset min egen hårfarge og alt er tipp tipp. Selv har jeg skulderlangt hår og kjøpte dette for å få lenger. Men!!!! Jeg får det ikke til. Når jeg sitter det på så ser man skillet fra mitt eget til extensions meget godt. Uansett hvordan jeg setter på synes dette. Enda verre er det om jeg skal lage en hestehale ut av det. Mitt hår legger seg som en egen hestehale utenpå og det er ikke pent. Men ser det på lang Avstand at dette er falsk. Hvordan Gjør dere det? 

Anonymkode: e8ead...f4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes mange videoer på youtube, ville søkt opp problemstillingen der.

Skrevet

Det er vanskelig å få extensions til å se naturlig ut når det ikke er like langt som ditt eget. Jeg har alltid brukt det for å få fylde, og da fungerer det helt supert.

Dersom du skal bruke extensions for lengde er det viktig at du bruker nok fester/ hår, slik at det blender seg inn med ditt eget.

Skrevet

Mitt er tykt så kun for lengde sin skyld. Men nå har jeg prøvd å følge en you tube video men resultatet er at ltt hår legger seg oppå på en måte. Det er ikke pent. 

Anonymkode: e8ead...f4c

Skrevet

Dra til frisøren å få det klipt til. Ingen kan sette på falskt hår uten å ha formet det. 

Anonymkode: 986a1...b4e

Skrevet

Jeg sliter også kjempe med å sette det på sånn at festene ikke syntes! Hos meg blir det buler ut fra hodet der festene sitter når håret henger rett ned, og prøver jeg hestehale ser man alle clipsene tydelig. :(

Anonymkode: 82770...454

Skrevet
  • RETT HÅRET - ekte og extensions
  • ha i clipsene rett, altså riktig vei, slik at de ligger flatt mot hodet
  • HA DEM I RIKTIG. dvs ikke alle på samme lag. skriv inn "putting in clip on extensions" på youtube og se hvordan de gjør det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...