misssssnorway Skrevet 12. desember 2017 #1 Del Skrevet 12. desember 2017 Er det noen som vet hvor man kan se den norske versjonen av den orginale Jungeldyret filmen fra 1993? Finner den bare på dansk og engelsk, og det er absolutt ikke det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora** Skrevet 12. desember 2017 #2 Del Skrevet 12. desember 2017 En av mine favoritt filmer som liten. Hadde den på VHS, men er nok kastet for lenge siden. Selger de den ikke på DVD da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 12. desember 2017 #3 Del Skrevet 12. desember 2017 Åååh minner. Nå fikk jeg sangen på hjernen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
misssssnorway Skrevet 12. desember 2017 Forfatter #4 Del Skrevet 12. desember 2017 Finner kun den nye versjonen i 3D på DVD, og er absolutt ikke det samme! Har lett etter den i flere år! Vil se den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #5 Del Skrevet 12. desember 2017 Ååh minner 😍 *jungeldyret Hugo, apene <ettellerannet> * 🎼 Den skal jeg se om jeg finner å komme tilbake til deg 👌🏼 Anonymkode: d69de...001 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #6 Del Skrevet 12. desember 2017 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ååh minner 😍 *jungeldyret Hugo, apene <ettellerannet> * 🎼 Den skal jeg se om jeg finner å komme tilbake til deg 👌🏼 Anonymkode: d69de...001 Også hun gale dama i rød kjole Anonymkode: 6006f...6dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #7 Del Skrevet 12. desember 2017 47 minutter siden, misssssnorway skrev: Finner kun den nye versjonen i 3D på DVD, og er absolutt ikke det samme! Har lett etter den i flere år! Vil se den! Vil å se den. Mange år siden jeg har sett den. "Virre virre vapp vapp, oh yeah" Anonymkode: 6006f...6dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #8 Del Skrevet 16. juni 2018 Bump Anonymkode: e7ed5...82d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå