AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #1 Skrevet 12. desember 2017 Jeg sluttet på p-piller for tre måneder siden. Jeg utsatte stort sett mensen, og når jeg fikk var den sparsom. Etter p-pilleslutt fikk jeg bortfallsblødning som normalt 4-5 dager etter siste pille. Den varte i to dager. Så gikk det 30 dager til neste gang, og jeg fikk noe som lignet på den samme sorte bortfallsblødningen. Ikke friskt blod. Det varte i tre dager. 29 dager neste syklus, og samme visen her. Det var flere dager både før og etter hvor jeg hadde blødning som jeg opplevde som spotting. Type bare drypp i doskålen eller på papiret. Er dette normalt? Betyr dette at mensen har kommet, eller har den ikke kommet ordentlig i gang? Kan det være noe som er alvorlig galt? Den skal jo ikke være svart.. Sånn ellers har jeg ubehag i pelvis-området, nesten litt som veldig svake mensmurringer. De er til stede stort sett hele tiden, men kjenner dem best når jeg ligger eller sitter stille. Jeg fikk påvist klamydia for ett år siden, men både jeg og samboer har tatt kur. Vi prøver på å få barn, så nå er jeg litt bekymret for at noe er galt Anonymkode: b928f...773
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #2 Skrevet 12. desember 2017 Livmorslimhinnen pg dine egne hormoner jobber med å komme tilbake til kroppens naturlige "system". Når du har brukt hormoner og fjernen blødning fra livmorslimhinnen så tar det tid før kroppen faller tilbake til sitt naturlige system. Hos noen ordner dette seg raskt hos andre tar det lengre tid. Anonymkode: bb713...065
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå