Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2005 #1 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg legger meg som regel i 23.30 tida og i løpet av natta blir vi vekt 2-3 ganger av minsten som sovner fort igjen. Når jeg må opp i 7 tida er jeg nokså trøtt, men utover dagen blir det nesten uholdbart. Er hjemmeværende og burde vel lagt meg tidligere, men tida går så fort på kvelden... Hvor mye søvn trenger dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lena24 Skrevet 1. februar 2005 #2 Del Skrevet 1. februar 2005 er alltid dau trøtt når jeg våkner. legger meg i tolv tiden å opp i åtte tiden så hvertall 7 til 8 timer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morea Skrevet 1. februar 2005 #3 Del Skrevet 1. februar 2005 7 timer holder lenge for meg. Men så sover jeg godt også. Sover ikke mye lenger i helgene heller. Men kommer jeg ned på seks timer over lengre tid kjenner jeg at jeg blir sliten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 1. februar 2005 #4 Del Skrevet 1. februar 2005 For at jeg skal føle meg uthvilt når jeg våkner trenger jeg idèelt mellom 8 og 9 timers søvn..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. februar 2005 #5 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg er "velsignet" med dårlig sovehjerte, så hvis jeg får 6 timer, er jeg fornøyd. Sover jeg lenger enn 8, får jeg hodepine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. februar 2005 #6 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg pleier å legge meg ca kl 23 og står opp 6 - det holder sånn ca, men i helgene kan jeg glatt sove 8-9 timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 1. februar 2005 #7 Del Skrevet 1. februar 2005 Med mitt høye aktivitetsnivå på dagtid er jeg totalt avhengig av mye søvn, trenger mine åtte timer. Som regel bruker jeg å finne senga rundt 22 og opp igjen mellom kvart over seks og halv sju, men det er avhengig av aktivitetsnivå som sagt. Har fått et par rolige timer på helgene i det siste, så da klarer jeg meg hvis jeg legger meg rundt elleve :-D Hvis jeg mot formodning skulle ha helt FRI en helg, så sover jeg til jeg våkner, det kan være alt fra 9 til 13, atter igjen avhengig av ukens energiforbruk... Starte i maks og øke etter kvart og så søv æ som ein stein på natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 1. februar 2005 #8 Del Skrevet 1. februar 2005 Aller helst 8 timer, men mellom 7 og 8 timer går også greit. Det er utrolig kjipt når man må opp kl 6. Skulle ønske at jeg var student fremdeles (men ellers er arbeidslivet ganske ok). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 1. februar 2005 #9 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg trenger minst 10 og sover gjerne 12 timer om jeg får lov. Jeg kan overleve på 8, noe mindre og jeg føler meg ikke bra. Jeg legger meg 23-23.30 på hverdagene fordi sambo skal opp på jobb. Sover til 12 om jeg ikke har forelesninger (men jeg leser en del før jeg sovner da). I helgene er vi oppe til 1-2 og sover til vi våkner, han våkner først, rundt 12, og da våkner gjerne jeg også fordi han bråker eller rister senga når han snur seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 1. februar 2005 #10 Del Skrevet 1. februar 2005 Sjelden jeg sover mer enn 5-6 timer .. - og det er greiot det Våkner tidlig selv i helgene.. men er det en helg jeg for en gang s skyld klarer å sove lenge.. kan du ta deg f... på at en eller annen ringer tidlig.. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 1. februar 2005 #11 Del Skrevet 1. februar 2005 Er lykkeligst hvis jeg får sove 9 t, men må ha i hvert fall 7,5 t søvn eller så blir jeg grinete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belba Skrevet 1. februar 2005 #12 Del Skrevet 1. februar 2005 Har omsider begynt å fungere normalt med 6-7 timers søvn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 1. februar 2005 #13 Del Skrevet 1. februar 2005 7 timer holder lenge for meg. Men så sover jeg godt også. Sover ikke mye lenger i helgene heller. Men kommer jeg ned på seks timer over lengre tid kjenner jeg at jeg blir sliten. Samme her. Kan heller ikke sove lenger enn 10 timer, da får jeg hodepine og blir fort trøtt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 1. februar 2005 #14 Del Skrevet 1. februar 2005 Har vent meg til å legge meg cirka halv tolv og stå opp klokken ni. Får vel da cirka 9 timers søvn. Ikke så praktisk med tanke på at jeg EGENTLIG har forelesning klokken åtte tre dager i uken, men der er det ikke sjans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. februar 2005 #15 Del Skrevet 1. februar 2005 Om vinteren trenger i minimum 6 timers søvn, gjerne mer. I helgene kan jeg da godt sove i 10 timer uten store problemer... Men om sommeren er det helt annderledes, er oppe halve natta og sover rundt 3-4 timer. Og fungerer utmerket med det. Tror jeg egentlig skulle ha gått i hi om vinteren...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2005 #16 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg må ha minimum 7 timers søvn og max 9 timers søvn. Mer enn 9 timers søvn så blir jeg helt ferdig og veldig trøtt igjen etter få timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. februar 2005 #17 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg trenger enten 5-6t søvn, eller 10+. Sover jeg i 7-8t er jeg i sovemodus hele dagen (og må "reparere" med en times soving på dagen). Legger meg ca kl 2 om natten og står opp kl 8 om morgenen de dagene jeg skal på jobb. (På fridager sover jeg til 12) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 1. februar 2005 #18 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg har det best hvis jeg sover 8 timer, og merker det fort hvis jeg får mindre. Har det også best hvis jeg får en times søvn før midnatt. I helgen sover jeg sjeldent mere enn det jeg gjør i hverdagen. Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 1. februar 2005 #19 Del Skrevet 1. februar 2005 Det idelle for meg er ca 9-10 timers søvn, men det er ikke så ofte jeg sover så lenge. På vanlige hverdager blir det som oftest til 7-8 timer, men hvis jeg klarer å komme meg i seng før midt på natta i helgene så sover jeg gjerne ca. 9 timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente, 32 Skrevet 1. februar 2005 #20 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg trenger egentlig 8 timers god søvn hver eneste dag. Men takket være at jeg er B-menneske som elsker koffein og rødvin, nekter å legge meg før midnatt, og må opp kl. 06.00, blir det så som så med den søvnen,ja Hver morgen når jeg er trett tenker jeg at "nå, nå må jeg begynne å legge meg tidlig", men så kommer kvelden og jeg er lys våken! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå