AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #1 Skrevet 12. desember 2017 Har vært på to Tinderdater med en mann. Det har vært hyggelig og vi kommer godt overens. Han virker veldig interessert. Jeg føler meg usikker og har de siste dagene begynt å kjenne på at det ikke føles helt riktig. Jeg føler at jeg burde glede meg til å se han igjen men det gjør jeg ikke. Han er litt for enkel og tilgjengelig for meg.Samtidig virker han som en veldig fin person og jeg vil ikke såre han. Vi har ikke vært fysiske ennå og det ligger litt i kortene at det vil skje noe på neste date. Er mulig at dette kunne forandret ting for meg men tror egentlig ikke det. Føler derfor at det ikke blir riktig å gjøre noe med han heller hvis jeg liksom ender opp med å dumpe han etterpå. Så lurer på om jeg må kansellere date og si jeg ikke er interessert? Hvordan kan jeg si dette på en fin måte? Anonymkode: 844e0...3b0
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #2 Skrevet 12. desember 2017 Du må føle på magefølelsen. Jeg har lært at følelser kan komme etterhvert, så om alt annet ved ham virker bra gir jeg det noen ganger en sjanse utover et par dater. Men det har alt med magefølelse å gjøre. Det beste er vel å bare si det rett ut, at du ikke tror at ytterligere dating vil lede til noe mer mellom dere, og at du ikke vil gi ham falske forhåpninger ved å fortsette å treffe ham. Å date innebærer at man utsetter seg selv for å eventuelt bli såret, og så lenge du avviser ham på en grei måte er det jo bare sånn det er. Anonymkode: 6396b...d71
Uni Skrevet 12. desember 2017 #3 Skrevet 12. desember 2017 4 hours ago, AnonymBruker said: Han er litt for enkel og tilgjengelig for meg. Vi har ikke vært fysiske ennå og det ligger litt i kortene at det vil skje noe på neste date. Er mulig at dette kunne forandret ting for meg men tror egentlig ikke det. Føler derfor at det ikke blir riktig å gjøre noe med han heller hvis jeg liksom ender opp med å dumpe han etterpå. Du må ihvertfall ikke finne på å ha sex med ham uten å føle at han er noen du ønsker å bruke mer tid med. Jo mer du gjør sammen ham, desto mer vil han forvente at du er interessert i flere ting. Jeg tror det kan være greit å si rett ut at du er usikker på hvor godt dere passer sammen, og at hvis dere skal møtes igjen så blir det en enkel kaffe (eller lignende). Gjør det klart at du ikke ønsker å eskalere for øyeblikket, og så kan du gi ham en liten sjanse til å overbevise deg.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #4 Skrevet 12. desember 2017 Jeg synes det blir litt vanskelig å si at vi ikke passer sammen. Vi kommer veldig godt overens og snakker lett sammen om alt. Problemet er at jeg ikke kjenner på de romantiske følelsene, det kribler ikke i magen og jeg fantaserer ikke om at han skal kysse meg osv. Mulig han har vært litt for tilgjengelig. Tenker også at det blir dumt å ha sex med han om jeg ikke føler noe og det blir dumt å fortsette å treffe han om jeg ikke er interessert i det liksom. Får bare så utrolig dårlig samvittighet. Han tror nok at jeg liker han og det gjør jeg jo og, bare ikke på den måten. Er det greit å sende melding en dag før date? Anonymkode: 844e0...3b0
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #5 Skrevet 12. desember 2017 Følg magefølelsen ja, den har som regel rett. Anonymkode: 356fd...5cc
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #6 Skrevet 12. desember 2017 gi han mer tid, jeg og samboer dating mye, jeg var til og med hos han og sov over en hel uten sex flere ganger. vi hadde sex etter 6 uker, når jeg følte meg klar og sikker på han. Anonymkode: c3ee7...f87
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #7 Skrevet 12. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det blir litt vanskelig å si at vi ikke passer sammen. Vi kommer veldig godt overens og snakker lett sammen om alt. Problemet er at jeg ikke kjenner på de romantiske følelsene, det kribler ikke i magen og jeg fantaserer ikke om at han skal kysse meg osv. Mulig han har vært litt for tilgjengelig. Tenker også at det blir dumt å ha sex med han om jeg ikke føler noe og det blir dumt å fortsette å treffe han om jeg ikke er interessert i det liksom. Får bare så utrolig dårlig samvittighet. Han tror nok at jeg liker han og det gjør jeg jo og, bare ikke på den måten. Er det greit å sende melding en dag før date? Anonymkode: 844e0...3b0 Det er vel ikke vanlig å kjenne kribling og slikt før man har blitt bedre kjent? Sånn er det jo når man blir forelsket i noen i «virkeligheten» også, å bli «forelsket ved første blikk» hører vel til sjeldenhetene. Å ha sex med noen trenger heller ikke skje så fort. Han jeg dater nå hadde jeg sex med på noe sånt som .. 11. date? Nettopp fordi jeg trengte å ta det sakte for å kjenne på hva jeg faktisk følte for ham. Uansett, følg magefølelsen. Det er helt innafor å avlyse en date på melding dagen før. Anonymkode: 6396b...d71 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #8 Skrevet 12. desember 2017 Skjønner ikke denne voldsomme trangen til å føle så mye etter å ha tilbragt noen få timer sammen.. Anonymkode: 88870...a63 2
Uni Skrevet 12. desember 2017 #9 Skrevet 12. desember 2017 7 hours ago, AnonymBruker said: Får bare så utrolig dårlig samvittighet. Han tror nok at jeg liker han og det gjør jeg jo og, bare ikke på den måten. Det er ingenting du skal føle dårlig samvittighet for. Å si ja til en date betyr IKKE å si ja til verken sex eller kyssing, ihvertfall ikke når dere har møttes bare 2 ganger tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå