Gå til innhold

Greit å gi ting fra homeparty som julegave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener dere om det å gi julegave til venner og familie, å gi homeparty ting?  Tupperware, partylite osv.  Er det greit,  eller blir det feil?  

Anonymkode: 01944...86b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er praktiske/fine ting folk ønsker seg eller har bruk for, så er det greit synes jeg. Litt verre hvis du driver med det selv og bare gir sånt for å tjene penger på det. Hadde ei venninne som bare ga et lys fra partylite til jul og bursdag, og jeg mistet lysten på å kjøpe noe til henne som hun ønsket seg...

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes ikke det.

Kna man bytte det?

Få pengene igjen?

Hvis nei, så nei.

Anonymkode: 6a806...b0f

• Liker 1
Skrevet

Tupperware har jeg både hatt på ønskelisten tidligere år og ville bli glad for å motta. Synes de har mange gode produkt, og skiller ikke noe på å få en bakebolle fra Tupperware enn fra Kitchen.

Men homeparties kan jo være så mangt. Hudpleie og sminke hadde jeg ikke blitt glad for, for jeg bruker andre merker.

Hvis man er forhandler av produktene selv bør man være hakket mer kritisk til hva man gir hvem. Det kan fort oppfattes som at man ikke har giddet å gjøre en innsats og bare tok noe man fant i skapet. Man får vel også produktet ganske billig som forhandler? Så da bør man være rimelig sikker på at mottakeren vil sette pris på gaven for ikke å framstå smålig og at man velger enkleste utveg.

Anonymkode: f6613...4fb

Skrevet

Mange ting fra tupperware er jo ganske praktiske :) så du må jo nesten se det an. Plastik kopper med lokk og sugerør er liksom ikke helt greia. 

Anonymkode: 8699f...bc1

Skrevet

Tupperware kan jeg godt få, men er mer skeptisk til homeparty-produkter innen skjønnhet og helse slik som Mary Kay, Oriflame eller Forever Living. 

Skrevet

Alle som kjenner meg vet at jeg hadde blitt kjempeglad for ting fra Tupperware eller Golden products, og jeg ville ikke skjønt at det var fra homeparty hvis jeg fikk interiørartikler, men ville ikke likt å få sminke/hudpleie/hygieneprodukter.

Anonymkode: 80782...75b

Skrevet

Det kommer jo an på hvilke homeparty-ting. Tupperware (homeparty) er jo helt supert å gi, mens Nivea dagkrem fra apoteket kan få andre til å fnyse. Finn noe du tror passer til vedkommende, så spiller det liten rolle om det er kjøpt i butikk eller fra en homeparty-vert. Om det kan byttes? Synes det er et urimelig krav. Er man ikke fornøyd med gaven, så synd for mottakeren. Gi det videre til noen andre, eller gi det til trengende. Er man kresne på julegaver, så får man sende kravliste før jul, eller melde seg av julegaveordningen!

Anonymkode: 423ec...dd0

Skrevet

her ser jeg det er endel som liker tupperware, jeg hater det, og det hadde gått i søpla.

Anonymkode: 6a806...b0f

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle som kjenner meg vet at jeg hadde blitt kjempeglad for ting fra Tupperware eller Golden products, og jeg ville ikke skjønt at det var fra homeparty hvis jeg fikk interiørartikler, men ville ikke likt å få sminke/hudpleie/hygieneprodukter.

Anonymkode: 80782...75b

Golden Products vil jeg ikke ha. Min mamma hadde noen av varene deres for en del år siden. De ga meg utslett på hendene, og det klødde så jeg ikke fikk sove om natta.

Varer fra Enjo kan jeg derimot gjerne få. Jeg kjøpte moppesettet deres for 13 år siden, og det blir fortsatt brukt flittig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...