AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #1 Del Skrevet 12. desember 2017 Dette er en litt komplisert situasjon. Av grunner som at dette er en barndsomsvenn, har jeg hele livet prøvd å ta vare på vennskapet selv om jeg har blitt behandlet dårlig flere ganger. Vi var bestevenner før, og personen var som et familiemedlem. Personen i senere tid, kan være din beste venn i et øyeblikk, men i det neste øyeblikket har personen gått til felles bekjente og baksnakket meg, og snakket om personlige ting jeg har fortalt i fortiden. Jeg ønsker å kutte kontakten, både på sosiale medier og ellers. Problemet her er at hun er voldsomt populær og godt likt, samtidig som jeg har få, men gode venner (i en annen landsdel). Hun, blant mange andre felles bekjente bor nærme eller på stedet vi voks opp. Det blir derfor veldig vanskelig for meg å møte bygdedyrene og min barndsomsvenn når jeg er hjemme på ferie da det er en plass der alle kjenner alle. Jeg ønsker å fade vennskapet ut, og til slutt slette henne fra sosiale medier. Men jeg kan absolutt ikke bare slette henne på dagen. Hvordan kan jeg "pakke inn" på en fin måte at jeg ikke ønsker å ha kontakt med personen mer, før jeg sletter personen på s.medier? Anonymkode: e9424...684 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #2 Del Skrevet 12. desember 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er en litt komplisert situasjon. Av grunner som at dette er en barndsomsvenn, har jeg hele livet prøvd å ta vare på vennskapet selv om jeg har blitt behandlet dårlig flere ganger. Vi var bestevenner før, og personen var som et familiemedlem. Personen i senere tid, kan være din beste venn i et øyeblikk, men i det neste øyeblikket har personen gått til felles bekjente og baksnakket meg, og snakket om personlige ting jeg har fortalt i fortiden. Jeg ønsker å kutte kontakten, både på sosiale medier og ellers. Problemet her er at hun er voldsomt populær og godt likt, samtidig som jeg har få, men gode venner (i en annen landsdel). Hun, blant mange andre felles bekjente bor nærme eller på stedet vi voks opp. Det blir derfor veldig vanskelig for meg å møte bygdedyrene og min barndsomsvenn når jeg er hjemme på ferie da det er en plass der alle kjenner alle. Jeg ønsker å fade vennskapet ut, og til slutt slette henne fra sosiale medier. Men jeg kan absolutt ikke bare slette henne på dagen. Hvordan kan jeg "pakke inn" på en fin måte at jeg ikke ønsker å ha kontakt med personen mer, før jeg sletter personen på s.medier? Anonymkode: e9424...684 Se på Youtube: Leo Gura, søk: toxic people Anonymkode: 8f750...1a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå