AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #1 Del Skrevet 12. desember 2017 Nå før jul er det mange tråder om brudd og vanskelige forhold, men jeg tenkte å slå et slag for å gi kjæresten komplimenter Hva har du sagt eller kan tenke deg å si av fine ting til typen din eller dama di? Hvorfor gjør han/hun deg varm om hjertet? Anonymkode: 06ca7...59a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #2 Del Skrevet 12. desember 2017 Kuken din er gigantisk. Vær forsiktig! Anonymkode: ebd49...4fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bortebra Skrevet 12. desember 2017 #3 Del Skrevet 12. desember 2017 Å. Det er så mye. Jeg er ennå litt sjenert med han. Men han er utrolig god å være rundt, selv når jeg har dårlige dager og er usikker på meg selv og omgivelsene, så bare er hans væremåte, eller aura om du vil, så god, så rolig og fin. Han kan rett og slett snu en dårlig dag til en god bare ved å være seg selv. Og han har fine armer å krype inn i. Og fine øyne. Og er veldig klok og tålmodig. Og deilig, seff. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #4 Del Skrevet 12. desember 2017 Jeg vet ikke hvordan kjæresten min klarer det (for det er jo egentlig litt vanskelig), men han er spontan og veldig trygg, samtidig. Han gjør små ting som lyser opp hverdagen min. Han bryr seg når noe skjer med meg, han er til og med lei seg på vegne av katten min som ble glad/stresset av å møte snø for første gang i dag :D Han er flink til å kle seg. Og fin når han kler av seg... Han gjør meg rolig som ingen andre. Han er tålmodig og kan samtidig si fra når jeg trenger å skjerpe meg. Han er veldig morsom Anonymkode: 06ca7...59a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #5 Del Skrevet 12. desember 2017 Når vi er sammen, er det som om vi er i vår egen lille boble. Vi trenger ingen andre. Han er morsom, utrolig snill og omtenksom, trygg og macho. Det er ikke en ting han ikke kan fikse. For ikke å glemme hvor kjekk han er på sine 192 cm, brede skuldre, og hårete kropp. Til og med skjegget hans er deilig! Jeg elsker alt ved denne mannen, og jeg forteller ham det hver eneste dag. Anonymkode: ab11b...7cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #6 Del Skrevet 12. desember 2017 For bare et halvt år siden hadde jeg ikke hatt en eneste positiv ting å si, men nå er han blitt en trygge stabile fyren jeg falt for igjen. Han får meg til å føle meg trygg - jeg følte meg trygg fra dag én med han. Dét har aldri skjedd før. Når jeg får flashbacks og han er tilstedet, så dropper han det han holder på med, kun for å sørge for at jeg får det bra igjen. Han blir aldri sur på meg når jeg ikke engang takler at han tar på meg, og ikke klarer å få frem hva som skjer - han strekker bare ut en hånd og venter på at jeg er klar. De gangene når vi ligger og ser på film/serie i sengen sammen, og han ber meg snu meg slik at han kan holde rundt meg. Har jeg en ekstremt dårlig boodymood dag (slitt med SF i mange år), så "tvinger" han meg til å sende bilde, slik at han kan si de fineste ting til meg. Han kan finne på å ringe meg kun for å gi meg en "peptalk" når ting er helt mørkt for meg. Han har slitt veldig mye med sinnet sitt, men har virkelig prøvd å jobbe med det når han ser hvordan det påvirker meg. Han har omtrent kuttet ut sprit (eller drikker kun små mengder av det en sjelden gang) for meg, for han overhodet ikke likte personen han ble mot meg (og andre.). Men ved meg så så han alvoret. (Jeg ba han aldri om det, for det ansvaret må han ta selv. Nekter han ingenting.) Han passer bra inn i familien min. Alle liker han kjempegodt - noe som er meget viktig synes jeg. Han kan kjøre ut og kjøpe favorittmaten min til oss når han er dårlig, kun fordi han ønsker. Han er fantastisk på alle måter! Han er rett og slett bare nydelig, på innsiden og ut. Smilet hans får meg til å dåne. Jeg har alltid sagt til han at jeg faktisk ikke bekymrer meg for at det skal bli slutt, fordi vi kommer til å finne tilbake til hverandre - noe vi gjorde. Alt bare tilsier at det er oss. Jeg vet mange tenker slik, men jeg virkelig føler det. Ender det opp med at det blir helt over og ut, så tror jeg ikke at jeg finner noen som jeg føler SÅ sterkt for. Han er den personen som får meg til å ville være den beste versjonen av meg. Han får frem det beste i meg, noen ganger det verste også - men jeg liker tanken på at det skal være drit inne imellom, for å få oss til å sette pris på det gode og ikke ta det for gitt. Anonymkode: 9b9b8...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå