AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #1 Skrevet 12. desember 2017 vi skal ha like rettigheter, men ulike oppgaver. http://www.hylekoret.no/player.php?id=20 Anonymkode: 6e6c5...eca
AmandaVI Skrevet 12. desember 2017 #2 Skrevet 12. desember 2017 "All these people putting bars on their windows, spending good money on hi-tech security systems, trying to feel safe. I look at this guy and I think, it ain't enough,"
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #3 Skrevet 12. desember 2017 Hvorfor høres de så hysteriske ut? Anonymkode: 71f8e...292
Horten Market Skrevet 12. desember 2017 #4 Skrevet 12. desember 2017 Menn og kvinner skal ha like rettigheter, men hvilke oppgaver de skal ha, bestemmer hver enkelt selv. Derfor tar både den fyren der og feminismen grunnleggende feil. Begge går på en vei som legger et sosialt press på kvinner til å velge på tvers av deres egne ønsker. 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #5 Skrevet 15. desember 2017 Hvis de ikke trenger menn hvorfor skal de da være attraktive? Anonymkode: b1794...2a2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #6 Skrevet 15. desember 2017 Jeg trenger menn for oppmerksomhet, fordi jeg liker å se på dem, fordi jeg liker dem når de forsøker å imponere meg, så jeg har noen å imponere, så jeg har noen å underholde, osv. Så jeg har noen å kose med, så jeg kan ha en god venn som tar vare på og støtter meg, som også vier meg en spesiell kjærlighet og seksuell oppmerksomhet. Menn menn! Anonymkode: 7413c...a2e
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #7 Skrevet 15. desember 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg trenger menn for oppmerksomhet, fordi jeg liker å se på dem, fordi jeg liker dem når de forsøker å imponere meg, så jeg har noen å imponere, så jeg har noen å underholde, osv. Så jeg har noen å kose med, så jeg kan ha en god venn som tar vare på og støtter meg, som også vier meg en spesiell kjærlighet og seksuell oppmerksomhet. Menn menn! Anonymkode: 7413c...a2e Ingen menn fortjener din oppmerksomhet på denne måten. Gjør deg gjerne fin for å trives med deg selv og fordi det gjør at du føler deg vel, men menn som tar dette som en invitt til nærhet, må bli satt på plass (#MeToo)! Anonymkode: 9a4f0...5dc
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #8 Skrevet 15. desember 2017 Skal man ha ulike oppgaver? Tror du ikke folk trives bedre med å velge selv hvilke oppgaver de trives med? Anonymkode: 0a632...ab3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå